מדריך חדש להתקנת עברית בhero חדש

המדריך נוסה על ידי, ונמצא עובד להפליא.
המעלה של מדריך זה על פני הקודם – אין צורך בהגדרות חיבור לאינטרנט, ורישום שם משתמש בגוגל לפני התקנת העברית.

הערה: למרות שמותקנת עברית, המכשיר לא עובר תהליך rooting. ניתן לאחריו להתקין רום שכולל רוט דרך הrecovery.

הורידו את android sdk מכאן, וחלצו את הקבצים. (מומלץ להחליף את שם התיקיה המחולצת לandroidsdk לפי שם זה נכתבו שאר המדריכים כאן, ובמחוזות נוספים).

את התיקיה להעביר לכונן c. לא בתתי תיקיות אלא על הכונן ישירות.

הורידו את הקובץ Recovery-RA-HERO-v1.2.2.img מכאן, והניחו אותו בתיקיה c/androidsdk/tools


בתפריט התחל הקישו cmd ופתחו את שורת הפקודות.
הזינו את הקודים הבאים: (הסימון / הוא בסוף הקוד ולא בתחילתו כפי שמופיע כאן).
cd/
cd androidsdk/tools/
adb push Recovery-RA-HERO-v1.2.2.img /sdcard/Recovery-RA-HERO-v1.2.2.img
adb shell flash_image recovery /sdcard/Recovery-RA-HERO-v1.2.2.img

הורידו את הקובץ מכאן, והניחו אותו על כרטיס הזכרון.
כבו את המכשיר, לחצו על power + home בחרו בapply sdcard choose zip בחרו בקובץ שהעברתם ואשרו.

תהנו!

9 תגובות ל-“מדריך חדש להתקנת עברית בhero חדש

  1. כל פעם שאני מנסה להריץ adb push Recovery-RA-HERO-v1.2.2.img /sdcard/Recovery-RA-HERO-v1.2.2.img אני מקבל את ההודעה הבאה – error: device not found והמכשיר מחובר למחשב , יש רעיונות ?

  2. אני חדש בכול משכשור לאנדרואיד, אז עשיתי בדיוק מה שנכתב במדריך, לא התקנתי שום דרייברים, הורדתי את ה SDK ופשוט עשיתי UNZIP .

  3. הפקודה של ה-adb push עובדת לי, אבל על פקודת ה-adb shell אני מקבלת הודעה של permission denied.
    מה חסר לי?
    גרסאת הרום שלי היא: 2.73.721.9 146733

  4. כן. גם אני הבנתי את זה אחרי שעות באינטרנט. עכשיו עשיתי את זה, אבל אני מקבלת הודעת שגיאה כשאני מנסה להתקין את ה-RUU.
    אתה יודע איך אני יכולה לדעת אם התהליך עבד, והcid לא נעול?

    • איזה ruu ניסית להתקין?
      אם הדרייברים מותקנים כראוי, המחשב מזהה את המכשיר (לא במצב mount) ובכל זאת ruu נתקל בשגיאה זה אומר שהcid נעול.
      גם בלי זה רוב הסיכויים לפי הגירסה שברשותך שהוא נעול.

    • לא אמור לזהות ככונן sd, זה רק מתי שרוצים להעביר קבצים לכרטיס. (מצב mount).
      הפעולות מתבצעות במצב רגיל.

להשאיר תגובה

