הוספת תוכנות בתשלום במרקט – market enabler

למי שהנכתב במדריך זה לא עוזר, ניתן להוריד את market enabler מכאן,

לאחר התקנת marketenabler יש להכנס למחיצה האמצעית – settings list, לגלול לt-mobile וללחוץ עליו לחיצה ארוכה, יקפוץ חלון fake this provider now, ללחוץ עליו.

9 תגובות ל-“הוספת תוכנות בתשלום במרקט – market enabler

  1. היי….
    התקנתי את התוכנה , לחצתי על setting list , לחצה ארוכה על t-mobile ואישור

    התחלתי את המכשיר מחדש….. אין שום שינוי….

    עשיתי משהו לא נכון?

  2. אחרי שעשיתי fake this provider now
    זה מגיע לחלון שחור שכתוב SU Request.. ואז זה סתם נתקע

  3. הצלחתי =]
    אבל בגלל שעשיתי FAKE T-mobile אז אני לא יכולה להתחבר לאינטרנט דרך הAPN (זה אפילו לא נותן לי לעשות את כל ההגדרות)

  4. טוב מחקתי את ה market enabler כדי לבדוק.. הAPN לא עובד
    כתוב לי בהגדרות: MCC 310 , MNC 260
    זה אמור להיות 425 ו02, וזה לא נותן לי לשנות..
    עוד שאלה
    כשניסי לקנות במרקט והגעתי לפרטי כרטיס אשראי זה מבקש שאני ישים את המדינה ואין מנהסתם ישראל.. אז לעשות מדינה אחרת?
    זה עדיין ישלם?
    זה לא לא חוקי?

  5. ועם אני רוצה להחזיר את זה איך שזה היה זאת אומרת שהמחירים יחזרו להיות בשקלים איך אני עשוה את זה?

    • חוזר למצב הראשון אחרי ריסטרט, במידה ולא מסומן לו לשמור הגדרות אחרי ריסטרט.

להשאיר תגובה

