זמני אוטובוסים בישראל

ILBusDroid – תוכנה נוספת של כפיר גולדמן, זמני אוטובוסים בישראל.

ניתן לחפש לפי מספר קו, לפי מסלול ולפי מיקום נוכחי ע"י שימוש ב GPS. ניתן לשמור תוצאות למועדפים לגישה יותר מהירה.

תמונות מסך:



2 תגובות ל-“זמני אוטובוסים בישראל

  1. התמונות לא עובדות =\
    האפליקציה יכולה ממש לעזור לי, אני נוסע הרבה באוטובוסים לבית הספר
    ובימים שאני מתחיל שעה שנייה אני צריך לדעת זמנים.
    תודה =]

  2. אני חייב אותך עם תוכל לעזור לי אין לי מישחק אחד בפאלפון אני יושב כבר שבועות ומנסה להוריד משהו שהיה לשחק בוא תוכנות משהו אני מהזה אבל מהזה יודה לך עם תעזור לי בבקשה ..!

להשאיר תגובה

