"שף" חדש מציג רום מבושל מבוסס 2.1

כצפוי, לאחר שיחרור גירסת הפיתוח לרום 2.1, החלו לצוף ברחבי הרשת מספר רומים מבוססי גירסה זו. מרבית הרומים דומים פחות או יותר בתכונותיהם (באופן טבעי אחד מעתיק מהשני) ובהחלט ניתן להגדיר אותם כבשלים לשימוש יומיומי, אך עדיין לא מושלמים.

"שף" חדש שנכנס אתמול לעניינים מציע לכם רום מבוסס 2.1 בשם VILLAIN. מדובר על רום שקיבל את השם VILLAIN ובמבט ראשוני נראה די מבטיח. ישנה תמיכה מלאה ב-HTC Sense על כל המשתמע מכך, המצלמה עובדת ב-5 מגה פיקסל (דבר שעדיין לא טופל לגמרי ברומים אחרים) ולטענת ה"שף" הרום מהיר מאוד ויציב. הבעיה העיקרית כרגע היא Network location ומספר משתמשים מדווחים כי ה-BT לא עובד בצורה חלקה.

אני באופן אישי משתמש החל מאתמול בגירסה החדשה של KaguDroid מבית היוצר של LOX ומרוצה מאוד. הרום אמנם אינו תומך ב-HTC Sense ולמעשה הוא רום אנדרואיד "טהור", אך ישנן מספר לא מבוטל של יתרונות בכך 🙂

אני חוזר ומדגיש, חובה לבצע גיבוי לפני התקנת כל רום ניסיוני.

להורדת הרום ולפרטים נוספים אודותיו – לחצו כאן

20 תגובות ל-“"שף" חדש מציג רום מבושל מבוסס 2.1

  1. הורדתי, התקנתי, בדקתי אותו במשך שעה כמעט ואני רוצה לומר לכל מי שחושב או מתלבט – כדאי! עובד מצויין! לא נפל לי אפילו פעם אחת!! הממשל של HTC עובד מצויין. חסר לי הלוח שנה של HTC והאנימציה בשעון לא עובת כמו בגירסא המקורית אבל המערכת זזה כמו שצריך, לא נתקעת, העברת קבצים בבלוטוט מושלמת וזריזה, חיבורים אלחוטיים ו APN עובדים מצויין! שווה בדיקה 🙂

  2. נשמע מצויין.
    אני מכיר לפחות אדם אחד שיתלהב מאוד מהביקורת שלך כי הוא לא יכול לחיות בלי sense של HTC 🙂

    ד"א הבחור עידכן לגירסת 1.1 עם המון שיפורים נפלאים!

  3. נשמע טוב השאלה אם הוא מהיר מספיק… אני רגיל למודקו 3…
    מה השינוי הכי משמעותי שיש לרום הזה לעומת 1.5?
    ולגבי העברה של הקבצים ב BT.. באיזו תוכנה אתה משתמש עומרי?

  4. משהו מכם מסתנכרן מול exchange? יש לי בעיה עם מודקו 3.1 אני לא מצליח לסנכרן לשרת שיש לו port number בכתובת… זה הדבר היחידי שחסר לי ב HERO שלי (והעברת קבצים ב BT)

  5. מה לגבי עברית ? אפשר להשתמש ב UPDATE של מודקו כדי להכניס עבברית או שחייב ידנית ?

  6. LIAVK
    לא חייב תוכנה מיוחדת. כל תוכנה של ניהול קבצים נותנת את האופציה של שליחה רק שבגירסה 1.5 אין את האפשרות של בלוטוט וכאן יש.
    אבל בטח כבר יצא לך לבדוק את התוכנה של
    BlueTooth file tranfer
    שהיתה נותנת הודעה שלא ניתן לשלוח קבצים עד לעדכון לאנדרואיד 2.. אז עכשיו כבר אין הודעה וניתן לשלוח

  7. למישהו עובד ה SUPER USER? כל תוכנה שצריכה הרשאות קוראת לתוכנה של SUPER USER אבל אני מקבל רק מסף שחור כשהיא רצה..

  8. ניסיתי להתקין, אבל כשהתקנתי בריקברי וקפצה לי שגיאה שאחד מהקבצי פונטים (DroidSans-Bold.ttf אם נהיה מדוייקים) שנמצא בכרטיס זיכרון פגום ושההתקנה נכשלה. יש למישהו מושג למה? ואיך אפשר לפתור אותה?

  9. התקנתי עברית לפי המדריך שמופיע באתר iAndroid.co.il ע"י כתיבת שורות קוד בטרמינל
    http://iandroid.co.il/archives/662
    מה יקרה אם אני אמחק את הקובץ? נראה לי שהקבצים האלה שבכרטיס הם רק גיבוי,יש מצב כזה?

  10. קבלו תיקון, הקובץ שהורדתי היה דפוק, הורדתי מחדש והצלחתי להתקין, נראה אם אני אוהב אותו… 🙂

  11. לכל מי שכרגע עובד עם רום 3.1 של מודקו + הקרנל האחרון של טכנולוג'יסט תקשיבו..
    ללא ספק יש הבדלים במהירות של הגירסה הזאת לגירסה של מודקו עם הקרנל.
    פה הרום יותר איטי אין ספק בכלל שיש הבדל. אבל עדיין נחמד להתחדש ולעבוד על החידושים שמביאה איתה מערכת האנדרואיד 2.1 , למי שבכל זאת המהירות היא הפרמטר החשוב ביותר עבורו שלא יעדכן! כי כן יש הבדל. אני תמיד מוריד ובודק כל מיני גירסאות של רומים וזאת עובדת הכי טוב מבין הגירסאות של אנדרואיד 2.1 אני מאמין שמתי שמודקו יוציאו גירסה מבושלת משלהם ל 2.1 עם קרנל משופר של טכנולוג'יסט יהיה הרבה יותר שווה. אבל שורה תחתונה.. לכל מי שעדיין מעוניין לנסות את האנדרואיד החדש שווה לנסות אפילו אם הוא טיפה צולע.. אין מה לעשות חייב לבדוק ולהשתפר.

    תהנו 🙂

  12. ממ רק שהוא זורק לי ERORR כשאני מנסה להתקין הוא כותב שיש לו קובץ מושחת

  13. טוב הורדתי חדש ועכשיו זה עובד וגם נראה ממש טוב ולהפתעתי גם ה APN מוגדר 🙂

כתיבת תגובה

