מקלדת העברית מקבלת ממשק עברי

מקלדת העברית המצויינת – anysoftkeyboard מקבלת שדרוג, ומעתה היא מכילה ממשק עברי.

בכך היא מצטרפת לתוכנת אנשי הקשר acontacts, ולנו נותר רק לצפות לממשק עברי מלא שאולי עוד יבוא באיזה יום.

קבלו תמונות מסך ממשק העברית של המקלדת.

12 תגובות ל-“מקלדת העברית מקבלת ממשק עברי

  1. משום מה אני לא מוצא את האופציה לשנות את זה לעברית מלאה כמו אצלך.
    איפה ההגדרה?

    עוד משהו.
    ראיתי שאתה בחברת סלקום-במקרה רשום אצלך כשאתה סוגר את ההירו ומדליק אותו
    3G CELLCOM-CELLCOM ? כי מאז שאני עם הרום של מודאקו 3.2 RC5 זה השתנה לי לשם הזה…

    • אין לי מושג איפה משנים את זה לעברית, זה קרה לי מאליו.
      אולי הוא עובד לפי מזהה המיקום?
      ואכן, ברומים האחרונים נוספה עוד שורה של שם המפעילה.

  2. התמיכה בעברית בכלל לא חדשה…
    זה משתנה בהתאם להגדרות באפליקציה MoreLocal…

    אם משהו יודע איך מסירים או משנים את שם המפעיל (Pelephon pelephone) זה יהיה מצויין… ראיתי בפורומים שניתן לערוך את com.htc.resources.apk אבל משום מה כל ה XML ים שיש שם מוצגים לי בג'יבריש…

    • מורידים מהמרקט, פותחים את התוכנה, גוללים לhebrew ובוחרים.
      לאחר מכן לחיצה על מקש הבית.

  3. במרקט של הנקסוס כשאני עושה חיפוש לפי morelocale אני מקבל תוכנה אחת שנקראת morelocale 2

להשאיר תגובה

