מציאת שם על פי מספר טלפון

אל תכעסו, אבל זה פוסט שני העוסק באותה התוכנה, רק עם כותרת אחרת.

זה לא רק כותרת אחרת, זו פונקציה שרבים חיפשו אותה, (ולא רק במכשיר הנייד) ולא הודגשה מספיק.

התוכנה true caller שכבר כתבנו עליה, מאפשרת (מלבד זיהוי מתקשר בעת קבלת שיחה) גם חיפוש שם לפי מספר סלולרי. פשוט להזין מספר והתוכנה בתוך שניות מוצאת את השם. עובד בישראל ובעברית כמובן.

אותי זה הדליק.

5 תגובות ל-“מציאת שם על פי מספר טלפון

  1. התוכנה האמת כותבת שהיא מחפשת אבל היא פשוט מפסיקה את החיפוש ולא מציגה פלט בכלל… גם לא כשמתקשרים אלי..

    זה בגלל שאני עובד רק עם WIFI?

  2. גם לי היא עושה בעיות.
    לא ברור לי מתי היא עובדת ומתי לא.
    אני עובד עם גלישה סלולרית, וחשבתי שזה בגלל זה. 🙂

להשאיר תגובה

