רום רשמי חדש לhero, מספרו 2.73.61.66

htc שחררה רום רשמי ללקוחות אורנג' בריטניה.

אם תחפצו אתם ברום הזה, תוכלו לקבל אותו כאן בתצורת zip כשהroot כבר בתוכו, להתקנה דרך הrecovery.

לא מצאתי התרשמויות ממנו, כנראה משום שהוא טרי מידי.

4 תגובות ל-“רום רשמי חדש לhero, מספרו 2.73.61.66

  1. מעניין אם כדאי כי ההירו שלי מאורנג בריטניה..מה אתה אומר ננסה אותו? מצד שני לא בא לי לחזור לאנדרואיד 1.5

  2. רום נחמד ודי מהיר, אבל כמו כמעט כל הרומים שניסיתי (מודקו, וכל מיני רומים עם אנדרויד 1.2) הווידג'ט של אנשי הקר לא יציב בכלל ובכל נגיעה בו המכשיר קורס. גורם לי לתהות האם זה הרום או הרוט שעליו. אולי יש איזה מדריך לאיך לדחוף su לרום הזה, ואז לנסות את ההתקנה המקורית ruu.

  3. שלום
    ברשותי Hero שנרכש בביטניה.
    אני מחובר איתו לסלקום.
    האם רום זה יתאים למכשיר שלי ?

    • הרום אמור להתאים לכל מכשיר, השאלה היא אם המכשיר שלך פתוח להתקנות רומים מבושלים.

כתיבת תגובה

