נפתרה בעיית שילוב מספרים ועברית?

כידוע, גוגל התאימו את האנדרואיד לעברית, אבל לא באופן המושלם.

אמנם הטקסט בעברית מוצג מימין לשמאל, אך שילוב של ספרות בתוך טקסט עברי, מציג גם את הספרות מימין לשמאל.
להפתעתי, סמס שקבלתי בנקסוס הציג מספר טלפון בתוך טקסט עברי, בצורה ראויה, המילים מימין לשמאל, והספרות משמאל לימין.
אין לי מושג למה ומדוע, איפה נעוץ הפתרון, בכל אופן, אני עם נקסוס ורום של modaco.

אגב, בתוכנת sms המובנית, למרות שהמספרים מופיעים משמאל לימין, עדיין יש בעיה עם סדר המילים כפי שתראו בתמונה הבאה, בתוכנת handcent sms הכל מופיע כפי שתראו בתמונה העליונה.

9 תגובות ל-“נפתרה בעיית שילוב מספרים ועברית?

  1. בנקסוס ???
    יש פה שני דברים לא הגיוניים
    1. רואים H בסימן החיבור לרשת, אם תקרא בפורומים ובכל מקום (כולל אצלי) רואים רק 3G למרות שהחיבור הוא של H
    2. לא יצא פתרון רשמי לספרות ההפוכות ואף אחד לא ציין שהנושא נפתר בנקסוס

    יכול להיות שהרום של מודקו הוא הפתרון ?

    • ראשית, אציין שתמונת המסך לקוחה מהמכשיר האישי שלי, והוא נקסוס למיטב ידיעתי. כך לפחות רשום על האריזה. 🙂
      אולי באמת הפתרון חבוי רק ברום של מודקו, מה שברור שהתמונה מוכיחה בבירור שהספרות מוצגות כראוי. או לפחות תאמינו לי שהסדר שכתבתי הוא 5 ואחר כך 4, ולא להיפך.

  2. בנקסוס בתוכנות more locale יש ממש אפשרות של עברית ?
    הפתרון חייב להיות ברום של מודקו.. כי ברום הרגיל אין עברית אלא צריך להגדיר ידנית ב more locale …

    אבל הרום של מודקו לא כולל את העדכון הרשמי של גוגל לא?

    • אני מדבר על הרום של מודקו שכולל את העדכון של גוגל.
      אין לי כל כך מושג אם זה רק ברום הניתן לחברים בלבד.

  3. בדקתי עכשיו את הרום של מודקו – עשיתי וויפ והתקנה חלקה של מודקו.
    זה לא קשור לרום של מודקו
    לא מבין את זה
    יש לי נקסוס
    אין שום עברית ב More locale, הדרך היחידה היא הגדרה ידנית של heb ו Il
    ולבטח אין סמל של H….
    שלא לדבר על הספרות ההפוכות…

    פשוט מייאש

  4. אני אהיה יותר מדוייק:
    הרום שיש לי במכשיר הוא stock
    התקנתי את העדכון של גוגל וגם את העדכון של Himem
    הכל לפי ההוראות של אתר iandorid..

כתיבת תגובה

