המלצה: מגן מסך לנקסוס

לא נכנס לשאלה אם המסך של הנקסוס נשרט או לא, ומה צריך לקרות בשביל שהוא לא ישאר חלקלק, ההמלצה על מגן מסך הוא בגלל סימני האצבעות שהוא תופס.

מגיני המסך שכמעט ולא משאירים טביעות אצבע, הם ה"מט", אבל אז בתמורה מתקבלת תצוגת מסך פחות ברורה.

רכשתי הבוקר מגן מסך בחנות nextor, והופתעתי מאיכות מגן המסך.

טביעות האצבע ביחס למסך ללא מגן, הן בפער משמעותי. מגן המסך מתלבש על כל המסך – כולל אזור מקשי המגע.

הקימורים שלו בראש המסך ובתחתיתו מושלמים, מה שיוצר בעיה להדביק אותו בצורה מושלמת – מי שניסה פעם להצמיד מגן מסך יבין את הכוונה.

למרות שבמכשירים שהיו לי עד היום הדבקתי בעצמי, הפעם החלטתי להשאיר את זה למוכר שם, והתברר שלא טעיתי. מגן המסך הודבק בצורה מושלמת – מדוייק בכל הצדדים. 🙂

הקליקו להגדלת התמונה

7 תגובות ל-“המלצה: מגן מסך לנקסוס

  1. מצחיק להכנס לאיביי ולראות שמוכרים את זה שם בדולר (4 שקלים) לעומת 60 פה בארץ 🙂
    בכל מקרה נראה לי מעט מיותר להדביק למסך מגן כזה, אם הוא אכן פוגע באיכות המסך. למי שקשה עם טביעות אצבע על המסך אז זה אולי המוצר עבורו.
    בכל מקרה חבל שאין בחנות הזאת את הנרתיקים מסיליקון…אני כבר הזמנתי אחד מאיביי 🙂

  2. מתן המגן מסך בכלל לא פוגע באיכות התגובה שלו ולמיטב ראות עיניי הוא גם בכלל לא משפיע על התצוגה..

    המלצה שלי אליך כדאי מאוד מאוד לשים מגן מסך .. אחרי חודש אתה תראה כמה המגן מסך שלך ספג… בלי קשר לבאסה של מסך שרוט …
    לפעמים מספיק שהמכשיר נפל או מפתח נגע בו בכיס בכדי לדפוק מסכים כאלו רגישים, ובמקום להתבאס על כמה יעלה ואיפה לתקן… שמים מגן בדולר ושוכחים מהצרות…

    אבל איזה מתסכל זה להדביק את זה הא?? תמיד יש מן גרגיר קטן שעושה בועה!

    לקח לי שעה להדביק את זה כמו שצריך!!!

  3. מי שמעוניין מוזמן אלינו לחנות, כל המגיע יזכה להדבקה מקצועית ללא בועות ושיערות 🙂

  4. תשמעו…. זה ממש כישרון להדביק בלי בועות או שערות

    אני הזמנתי מגן מסך ב 4 דולר, לא משנה מה אני עושה יש תמיד בועות בצדדים (כי המסך טיפה שקוע). למעשה אני בכלל חושב שיש איזה חצי מילימטר שהוא גדול מהמסך.

    אגב איך מגיעים לחנות?

    • זה מאד תלוי באיכות של המגן מסך.
      המגן מסך שאני רכשתי שם, הוא לא גדול מהמסך, הוא בול, עם מיקרו מילימטר פחות כנראה, ולכן הוא יושב מצויין.
      נראה לי שיש באתר שם מפה איך להגיע, הוא גם עושה משלוחים בדואר. שוטט שם באתר.

    • מכיוון שהמטרה לא היתה פרסום החנות, אלא דיווח אישי, גם לא סוכם איתו כלום.
      לא ניסיתי לנצל את הבלוג לרווחים כלכליים כלשהם, אולי באמת הייתי צריך לסכם איתו משהו.

להשאיר תגובה

