מקלדת slideit לאנדרואיד

שיטת ההקלדה היא משיכת האצבע על פני המקלדת מאות לאות, ובסיום התיבה להרים את האצבע, להניחה שוב למילה הבאה, ושוב לגלוש מאות לאות.

אין ספק שמקלדת זו מצריכה הסתגלות, ובזמן השימוש הקצר שלי איתה כבר השתפרתי.

הבעיה המרכזית לטעמי היא שהאצבע המשייטת מסתירה אותיות, ובמקרה שלא צלפת לאות המבוקשת, אין חזור, צריך למחוק את המילה ולהתחיל לכותבה מהתחלה.

נסו לדמיין אתכם כותבים "חדשה", מתחילים עם האצבע על ה"ח" גולשים שמאלה לאזור ה"ד" וה"ש", ואחר כך אמורים לחזור אלכסונית ימינה למטה ל"ה", אין סיכוי לראות שאתם צולפים ל"ה" עם הצפיפות שיש בשורה התחתונה (ראו תמונה מצורפת), ואני עם נקסוס, אני רק חושב מה קורה במסכים צרים יותר.

וזה לא פתרון טוב בכל פעם שתרצו לכתוב לסובב את המכשיר בכדי שהמקלדת תקבל קצת יותר מקום, משום שאז זה ממש לא נוח לכתוב ביד אחת.

חפשו slideit במרקט, התקינו קודם את האפליקציה עצמה, ולאחר מכן התקינו תוספת שפה.

5 תגובות ל-“מקלדת slideit לאנדרואיד

  1. אני ממליץ על המקלדת
    ודווקא כן כדאי להתרגל להשתמש באגודל במקום באצבע, ככה אפשר ביד אחת גם להחזיק את המכשיר וגם להחליק מאות לאות.
    עם קצת תרגול זה עובד חבל על הזמן

  2. לא התלהבתי מהאפליקציה… אולי כי לא הצלחתי להתרגל… אבל הגדלתי את הגובהשל המקשים של anykey וזה מדהים… תמצאו בהגדרות… מומלץבמיוחד למצב עמידה

  3. משום מה התוכנה לא עובדת על hero מה שמוזר הוא שהיא מותקנת לפי MARKET DOWNLOAD אבל לא מופיע בתוכנות להפעלה. אני מפעיל אותה מההתקנה… יש לך מושג למה?

  4. קניתי את התוכנה. עובדת מעולה על הנקסוס.
    הרבה יותר נוח מללחוץ על כל מקש.
    דורש קצת זמן להכיר וללמוד את מיקומי האותיות בעל פה.
    אני ממליץ.

להשאיר תגובה

