רומים חדשים להירו ונקסוס

נתחיל עם המלצה לרום חדש עבור ההירו.

ליאב כפיר ממליץ על רום מבוסס modaco 3.2 עם תוספות קוסמטיות כמו אנימציה של דפים מתחלפים בשעון, אייקונים חדשים, ותוספת חשובה אולי יותר זה קרנל 192.

לפרטים והורדה

נמשיך עם modaco בגירסאות חדשות לנקסוס.

גירסה alpha10 לרום עם ממשק sense ui. מנסייון מועט עם סדרה זו אני רוצה לציין שני דברים. א. הווידג'ט של אנשי הקשר המוכר מבית htc שהיה קורס עם עברית ברומים של modaco, שוב לא קורס ברומים מסדרה זו, לפחות לא באחרון שבהם. ב. תוספת נחמדה שראיתי חבויה קצת בממשק המחודש של htc שניתן להגדיר בתוכנת המייל את פרקי הזמן לסינכרון עם השרת בשתי הגדרות שונות של זמן שיא ושפל משעות היממה. זאת אומרת, לקבוע שבמשך היום הוא יבדוק מיילים כל רבע שעה, ומשעה מסויימת ביום הוא יבדוק כל שעתיים או לפי בחירתכם, מה שחוסך בסוללה כמובן.

לפרטים והורדה

רום נוסף של modaco שוחרר אתמול לנקסוס, מספרו 1.7

גם ברום זה יש אפשרות של app2sd במטבח הפתוח לחברים. (או לחברים של חברים :-))

לפרטים והורדה

22 תגובות ל-“רומים חדשים להירו ונקסוס

  1. רשום רומים להירו אבל לא פירסמתם..די להזניח בזמן האחרון את ההירו…נמאס.'

    • סליחה סליחה סליחה!
      היתה טעות.
      הראשון הוא להירו. תוקן.
      ולעצם הענין, לפחות מבחינתי אין הזנחה להירו.
      אני חורש כל יום את החומר להירו כמו לנקסוס. מה לעשות שכפי הנראה למכשיר חדש יש יותר חומר חדש מלקודמו.
      שים לב, שאפליקציות וכאלה הם חומר משותף גם להירו, החלוקה היא בסך הכל ברומים חדשים שיוצאים וכדומה.
      אם המפתחים הגיעו לרוויה או למצב יציב ומספק, אז יש פחות חידושים בתחום.
      אני מאמין שברגע שיצא 2.1 רשמי להירו, יבוא גל חדש בתחום.

  2. אני חושב שזה אחד הרומים (מבוססי 1.5) הטובים ביותר שניסיתי.

    אגב האנימציה שלו היא אחת היפות והנקיות שיצא לי לראות.

    ביקשתי מהבחור אגב שינסה להתחשב בנו הישראלים ויוציא עדכון לווידגט הישן של אנשי הקשר…

    נראה אולי זה יקרה 🙂

  3. ואל תדאג "י", הוא לא יזניח את ההירו… הוא לא יכול גם כי אני אמשיך להציק לו עם דברים חדשים 🙂

  4. הי
    ניסיתי את הרום הזה קצת, נכון שהוא מהיר ויציב, אבל גם פה הווידג'ט של אנשי הקשר המועדפים של HTC קורס בגלל העברית. עד שלא יצא רום עם ווידג'ט כזה יציב אני אשאר עם הרום הגנרי.
    עוד משהו, Villian הוציא רום שמבוסס על האנדרויד 2.1, מהיר ויחסית יציב. הבעיה העיקרית שלו זה הלוח שנה שלא קיים על המכשיר. ז"א יש אפליקציה, אבל כשמנסים לפתוח אותה המכשיר קורס ואומר שיש לו בעיה עם Calendar storage. בכל אופן, כאן הווידג'ט של HTC לאנשי הקשר עובד טוב עם עברית.
    למי שלא צריך את הלוח שנה הנה הלינק, חצי ממולץ (;
    http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=5438050

  5. תודה רבה
    רציתי לדעת האם יש אפשרות "לשלוף" את וידג'ט אנשי הקשר שפועל עם עברית ולהשתיל אותו בתוך מערכת שקיימת (כרגע עובד עם Kirema 1.2) ..ברום הזה הוידג'ט פשוט קורס

    תודה !

  6. הלוואי, אני בזמנו ניסיתי. יש לי את הקובץ APK אבל אין לי מושג איך לבנות סקריפט שמחליף אותו…

    אולי יש שורה שאפשר לכתוב ב ADB שמוחקת את הווידגט כמו שאפשר למחוק קבצים גנרים אחרים כדוגמת ה PEEP

  7. אני חושב שאם ניצור מסה קריטית של תגובות בפורום של XDA בלינק לרום שמצורף למעלה בבקשה להחזיר את ה WIDGET הישן יש סיכוי גדול שזה יקרה
    כרגע אין המון תגובות שם .

    אני כבר הרמתי את הכפפה עכשיו צריך את עזרתכם 🙂

  8. היי!
    לגבי הרום של ההירו.

    א: האם הוא כולל את הסנס של HTC?
    ב: האם מתקינים אותו שוב על ידי שינוי ל UPDATE והתקנה מה BACKUP?
    ואיזה מהקבצים צריך להוריד שם בדיוק לא הבניתי

    תודה:)

  9. לאחר יומיים של שימוש אני חיב לומר שהרום ל HERO ממש תענוג, מהיר מאד מאד, יציב והממשק מרענן

  10. צחי לא הבנתי את השאלה שלך….
    הוא כן כולל סנס, ומתקינים אותו כ ZIP
    לא הבנתי מה הקשר ל BACKUP… (אתה מתכוון ל RECOVERY? )
    הקבצים שיש להוריד זה הקובץ הראשי שהוא בערך 80 מגה… יש שם קובץ שמתקן BUG יש קובץ של השעון , יש קובץ שמתקן את האימייל, ויש עוד קובץ שנועד למי שלא אוהב את האנימציה החדשה … והוא כל הזמן מוסיף תיקונים ועדכונים שם…

  11. עדכון- כרגע הוא עובד על גרסאת 1.5 שמכילה תיקונים ועוד הפתעות… נחכה ונראה

  12. סבבה……האם מתקינים את הקובץ שהורדתי (זה ששוקל 80מגה) על ידי זה שמשנים לו את השם ל UPDATE ולהתקין דרך הריקוברי?

    והאם להתקין את העברית גם על ידי UPDATE בריקוברי?

    או שזה בדרך אחרת?

  13. הורדתי את הרום המעודכן לנקסוס שכולל את האפליקציה של APPS2SD. לא הצחתי למצוא איפוא זה נמצא ברום החדש ואיך מפעילים זאת.
    אודה מאד על עזרה

    צביקה

  14. צחי אתה לא חייב לשנות את השם ל UPDATE לדעתי כי יש לך אפשרות של choose
    שם אתה יכול לבחור איזה קובץ ZIP אתה רוצה להתקין …

    וכן העברית היא גם בקובץ ZIP
    ממש כמו כל העדכונים והשעון…

    צביקה אני מצטער אני לא יודע לגבי נקסוס אז זאביק יענה לך לך על זה 🙂

  15. הרום להירו באמת מהיר ויציב, מישהו חווה בעיה עם ANYSOFTKEYBOARD ??

    ברגע שאני משנה את ה-INPUT במקלדת מופיע מסך שגיאה המבקש לסגור את המקלדת.

    יש לי גם בעיה עם הסינכרון דרך המחשב, כאשר מחברים את הפלאפון למחשב אמורה להופיע אפשרות של סינכרון , לא קורה בפועל , גם כאשר נכנסתי להגדרות סינכרון וניסיתי לסנכרן ידנית צץ מסך שגיאה המבקש לנסות שוב

  16. המקלדת עובדת אחרי שהסרתי והתקנתי אותה מחדש, אך הסינכרון דרך כבל usb עדיין לא עובד.

  17. מממ יצא בזמנו קובץ פיקס ל SYNC
    אבל הוא הוציא עכשיו 1.5 חדש… אז אני לא יודע אם זה רלוונטי

להשאיר תגובה

