המלצה על רום מעולה לhero

את ההמלצה שלח לי ליאב כפיר, אחר כך הבנתי שגם ידידנו סער מסתובב עם הרום הזה, החלטתי לנסות, וגם אני מצטרף להמלצות.

מדובר ברום מבוסס אנדרואיד 1.5 מהיר, יציב וגם יפה. מראה חדש, צבעים חדשים, גרפיקה מעט שונה מהמוכר – עבודה יפה ומרעננת.

לפרטים והורדה

תמונות מסך

לעוד תמונות מסך עיברו להמשך הפוסט

15 תגובות ל-“המלצה על רום מעולה לhero

  1. ראיתי אותו ודווקא לא התלהבתי מהערכת נושא הזו ..
    אולי זה בגלל שראיתי רק תמונה אחת , אשמח אם תפרסם עוד 🙂

  2. הי
    הרום באמת יפה, וממה שיצא לי לראות גם מהיר. אבל גם כאן יש בעיה עם הוודג'ט של אנשי הקשר של htc, כמו ב%99 מהרומים המובשלים. בעסה… 

  3. אין באמת אפשרות לשלוף את הוידג'ט מרום מקורי ולהתקין אותו כ-APK על רום מבושל?
    או כקובץ update או משהו בסגנון ..חבל כי זה ווידג'ט נורא יעיל ויפה!

  4. רום יפה מאוד משתמש בו יום כבר, מהיר כמו מודקו 3.2 אולי טיפה פחות….
    אבל היו לי "עיניינים" עם המסך מגע בהתחלה, לפעמים "קופא" משהו… לא נלחץ, לא מעביר מניואים של הסנס, או בכלל בוחר לעצמו אופציה אחרת, או מרצד כאילו בטראנס. מקווה שזה לא בעיה במכשיר עצמו (לא היתה עם מודקו)… אבל, טפו טפו, בנתיים זורם מאז "התקיעות" האחרונה בבוקר.

    אין לי בעיה עם הווידג'ט של אנשי הקשר.

    ממליץ בנתיים. גם המבשל חמוד שוקד על בישולו ושם לב לפרטים.
    אם מישהו נתקל בבעיה דומה, זרוק מילה.

    ברכות.

  5. בהחלט רום משובח. לאחר מסע ארוך בכל רום 2.1 אפשרי, החלטתי בשלב זה לחזור לרומים מבוססי 1.5 עד ש-HTC יוציאו את העידכון הרשמי.
    מבוססי 2.1 סובלים מכמה מחלות ילדות מרגיזות שלפעמים מוציאות את החשק להשתמש במכשיר (חיי סוללה גרועים, בעיות במצלמה, בעיות בלוטות' ואיטיות שלפעמים יכולה להוציא אותך מהכלים).

  6. לכל מי שרוצה לדעת
    הוא שיחרר UPDATE לקרנל חדש יותר
    אגב הרום החדש מכיל בתוכו כבר את הקונפיגורציה הנכונה של ה minfree בתוכו
    ככה שהוא אפילו עוד יותר מהיר.

    שלומי אולי תנסה לבצע WIPE מלא כולל פירמוט מחדש של ה SD ואז התקנה של הרום, אולי זה יסתדר?

    דור כפי שכתבתי בפוסט אחר של הרום הקודם, צריך מסה קריטית של אנשים שיבקשו ממנו עדכון לווידגט של אנשי קשר הקודם.
    ברגע שזה יקרה אולי הוא יפתור לנו את הבעיה

  7. liavk מה בידיוק הבעיה עם הווידג'ט של אנשי הקשר, אני משתמש בו כרגע.
    עשיתי wipe מלא כמה פעמים אבל לא פירמטתי את הכרטיס, זה אומר שאני מאבד את כל מה שמאוחסן בו, לא? אם אני עושה לו בק אפ במחשב, אני יכול אח"כ פשוט להחזיר את כל מה שהיה לי בכרטיס (העתק הדבק 🙂 ???
    אני מאבד גם את האקסטנשיין ואת הרוט אם אני עושה פירמוט כרטיס?
    אני כבר לא זוכר איך עשיתי אקסטנשיין…

    לה לה לה

  8. אני משתמש ברום 2.1 הבא כבר כמה ימים, מרוצה מאד (גרסה 3, לא ניסיתי את גרסה 4).
    כמובן שישנן בעיות קלות ולא הכל "חלק", אבל נמאס לי לוותר על אפליקציות שהתקדמו ל1.6++ בשביל עוד 2 פיצ'רים שלא עובדים כמו שצריך.

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=638584

  9. שמע אני לא עשיתי WIPE כשעברתי מ 1.4 ל 1.5 ברום הזה אז אולי אצלי עדיין יש בעיה עם הווידגט
    הבעיה היא שבגלל שהאנשי קשר הם בעברית אז כשמנסים לגולל את הווידגט אז הוא קורס.

    לגבי הפרמוט אז כן אני עושה העתק הדבק (גם לננדרואיד..)
    אתה לא מעבד רוט, כי אתה מפרמט את ה SD מתוך מסך ה RECOVERY

  10. מיתוך recovery? אתה מתכוון לwipe sd זה הפירמוט? את זה עשיתי…
    לא ראיתי בריקוברי format…משתמש ב 1.5.2

    תודה

  11. יש לך לעשות פרטישן
    fat32+swap+ext2
    ואז

    convert ext2 to ext3

    זה "יפרמט" לך את הכרטיס זכרון

  12. אחרי זה אתה מתקין את הרום…
    שוב לא בטוח שזה יתקן את זה אבל אולי תנסה…

  13. משהו רוצה לקנות מגן סיליקון שחור להירו? קניתי שניים ואין לי שימוש בשני.
    50 ש"ח (או למרבה במחיר).

  14. מה קשור מגן סיליקון לפוסט הזה..?

    any way… שלומי עובד לך הווידגט כמו שצריך (של האנשי קשר) עם עברית והכל??

להשאיר תגובה

