רום נוסף לhero – מבוסס על הeris

לא רוצה לשגע אתכם יתר על המידה, אבל לאחר שעות שהסתובבתי עם הרום שפורסם ע"י סער בצהרים, ניסיתי רום נוסף, אפשר לומר מקביל, ששוחרר ע"י טבח אחר בxda, ועושה רושם שהוא מעט טוב יותר, אבל אין לנו מה למהר, כי בימים הקרובים נראה מן הסתם הרבה שיפורים על הפלטפורמה שנחשפה היום.

גם ברום זה העברית היא בילד אין.

מה שמרגיש לי טוב יותר ברום זה, הוא בעיקר בגלישה באינטרנט, וגם לאחר שימוש רב, התוכנות נפתחות מהר יותר.

צריך לציין שבשני הרומים, ללא wipe המערכת לא תעלה.

לפרטים והורדה

17 תגובות ל-“רום נוסף לhero – מבוסס על הeris

  1. ניסיתי את כל הרומים מבוססי ERIS ולטעמי הטוב ביותר בשלב זה הוא VillainROM.
    מהיר מאוד, כל האפליקציות עובדות נפלא ולמעט נושא ה-SIM, אין שום בעיה.

  2. סער אתה יכול לעשות השוואה בין הרומים השונים (מהירות , חסרונות , באגים , זכרון וכו…)
    ולהעלות את זה בפוסט?

  3. שאלה לחברה שמחליפים רום כל 5 דקות.
    מה אתם עושים עם האפליקציות?
    לגבי גיבוי-שיחזור: בצורה זו ה market לא מזהה את האפליקציות המשוחזרות ולכן לא מודיע על עידכונים. מה הפתרון שלכם?

    ניר

  4. אני לא מגבה אפליקציות. המרקט זוכר איזה אפליקציות הורדתי בפעם הראשונה שאני נכנס למרקט ואז אני פשוט מוריד אותן מחדש.

    • חשוב לדעת, להוריד את כל התוכנות ברשימה שמופיעה במרקט בפעם הראשונה, מה שלא תורידו בפעם הראשונה ימחק לכם מהרשימה.

  5. אגב אני עובד כרגע עם ה BEHERO בהתחלה היו כמה FC אבל אחרי שאתחלתי את המכשיר הם נעלמו… העלתי המון תוכנות על המכשיר ויש לי עוד 130 מגה של RAM שזה המון …
    הוא דיי מהיר אבל לא מהיר כמו ה סנסהירו 1.5 כמו כן הסוללה מחזיקה זמן סביר (אבל לא כמו ה1.5)

    הבנתי שבוונילה יש פחות מקום ושיש קצת בעיות סוללה יותר מקום והספיקר נשמע מוזר?

    מה אתה אומר?

  6. גם אני עברתי ל- BeHero 1.2.1, גם מהיר וגם יציב. אמנם הסוללה נגמרת קצת יותר מהר אבל האנדרויד 2.1 והSU שעובד שווים את זה.
    כמה דברים: יש אנימציה של מזג אויר על מסך מלא (בב"ש המזג אויר לא ממש משתנה ובד"כ ללא עננים ככה שלא באמת רואים משהו, אבל כשיש עננים זה די נחמד 🙂 ).
    למבינים- איך אני מקליט קולות לשימוש בחיפוש הקולי? האם לעוד מישהו ה- GPS לא מצליח לקבל FIX הרבה זמן?

  7. מיצי-

    החיוג הקולי הוא לפקודות באנגלית ולא מקליטים שמות של אנשי קשר למיטב ידעתי.
    זה פשוט חיוג קולי שאתה צועק לו redial והוא מבצע

    לגבי ה GPS אתה צריך להפעיל את ה GPS ואז לאתחל את הטלפון וזה אמור להסתדר…

    אני הורדתי גם GPS STATUS מהמרקט כדי לוודא לווינים ואכן בהתחלה לקח קצת זמן אבל אז אחרי זה תפס לווינים יחסית מהר.

  8. בקשר לאפקליקציות… אני פשוט מגבה אותם ושם אותם בתקיה DATA-> APP ומחתים את הקובץ…

    בקשר לרומים כבר התבלבלתי לגמרי… VillainROM לא שולח לי MMS איזה באסה!!!

  9. רום פשוט מדהים…
    ה-Sense החדש הוא חוויתי, מהיר, ויפה.
    הכל טס מהיר יותר מכל רום אחר שיצא לי לנסות.

    אבל יש את המגרעות הבאות:
    – iGO2010 הפסיקה לעבוד אחרי העלאה ראשונית מוצלחת – ניסיתי לשחזר ולנסות שוב, אך הבעיה נמשכת אצלי.
    – אין תאימות אחורה ל-OpenGL מגרסאות 1.5/1.6 אז משחקים ישנים וטובים קורסים בפתיחה, או שעובדים רק במצב 2D.

  10. רום מדהים !!! רק שלא עובד לי כ"כ האינטרנט וה ממס כאשר אני בדאטה של פלאפון….הכנסתי אותם נתונים בדיוק כמו שעשיתי במודקו וכלם.
    מישהו נתקל בתופעה?
    דני

  11. ליאב, קצת קשה לי לכתוב ולערוך השוואה בין כל הרום מבוססי ERIS כי אני לא ממש זוכר מה היה בכל רום ומי יותר מהיר.
    לדעתי, כל הרומים עד עתה דומים מאוד וכמעט ואין הבדלים משמעותיים. כרגע היתרון של VillainROM הוא בהתייחסות לתגובות המשתמשים וניסיון אמיתי לתקן ולהזיז דברים.
    בגירסה החדשה שלו (3.2) צריך לבצע שוב WIPE והאמת שממש אין לי כוח לזה.. לכן אני נשאר בשלב זה עם 3.1 (אבל אצלי הכל יכול להשתנות בשניות) 🙂

  12. BEHERO עלה 1.2.5 כולל תיקון ל MMS
    אנשים מדווחים על זלילת סוללה נמוכה מאוד

    אני אישית אנסה את הרום הזה גם… אבל אם הוא ימשיך להיות איטי אני נראה לי אחזור ל1.5 עד שיצא קרנל עם מהירות אמיתית… או שפשוט אחכה לסנסהירו בגרסאת 2.1

להשאיר תגובה

