רום חדש לנקסוס, מהיררר – Enomther v1.7.1

הרום המהיר ביותר שפגשתי עד היום, כולל פיצ'רים מובנים.

ענין הbidi לא סגור, עדיין הספרות מימין לשמאל בשילוב עברית.פתיחת וסגירת תוכניות וחלונות במהירות שיא, גלילה חלקה מאי פעם.

תפריט הגדרות מורחב בSpareParts:

אפשרות בחירה של העברה לכרטיס הזכרון של האפליקציות (a2sd), זכרון מטמון, חוסך עשרות מ"ב של זכרון המכשיר.

בר תחתון (Launcher2) כולל קיצורי דרך לטלפון ולדפדן בשני צידיו, ניתן להגדרה ידנית בSpareParts. ניתן לשנות זאת בכל עת ללא reboot.

שליטה על מהירות המעבד (CPU), לחסכון בחיי הסוללה – למי שיודע כמה ואיך להגדיר. ראו כאן.

הגדרות סיבוב מסך ל360 מעלות, הפעלה/כיבוי.

כיבוי והפעלה למצב בוטלודר או רקאברי – מובנה בתפריט SpareParts.

ועוד רשימה של שיפורים תוכלו לראות כאן.

7 תגובות ל-“רום חדש לנקסוס, מהיררר – Enomther v1.7.1

  1. ההסבר שלך לשליטה במהירות לא כל כך ברור יש דרישה בקישור להוריד תוכנות אבל ברום הנוכחי את אומר שיש את הפונקציה הזאת!? ההסבר בקישור הוא להורדת תוכנות והתעסקות מסורבלת אנא הסבר מה עושים בשינוי ההגדרות ברום הנל

    • ההסבר הוא לא שלי.
      מתוך ההסבר ניתן להבין את המשמעות של המונחים והמספרים בכדי להשתמש בהם בהגדרות המובנות שברום זה.

  2. האם הוא תומך בעברית ?
    האם בכל רום שאני יוריד אני יכול להוסיף את העברית?
    האם אני יכול לגבות את כל מה שמותקן לי על המכשיר למקרה ואני ירצה לחזור אחורה ?

    תודה

    • כל רום שיוצא, העברית מתקבלת בזרועות פתוחות.
      גיבוי nand יחזיר לך למצב הקודם.

  3. התכוונתי שאחרי ה-wipe הרי מתחילים מאפס…וחשבתי שיש דרך להעביר את כל האפליקציות שהורדתי מהמרקט לרום הזה…בכל מקרה הורדתי אותם ידנית מחדש. תודה בכל מקרה

להשאיר תגובה

