זליגת סוללה גם בזמן שהמכשיר כבוי

מישהו נתקל בתופעה שכזו?
ברשותי hero שסובל קשות מבעיית סוללה.
היא מסתיימת מהר מידי, ולא רק זו, המכשיר עומד על 65% סוללה, אני מכבה את המכשיר לכמה שעות, מדליק, והסוללה על 35%.
זה אומר שהסוללה תקולה?
השתמשתי הרבה במטען מהיר של htc. יתכן שזה גרם לבעיה?
אשמח לכל מידע בנושא. תודה.

נ.ב. פוסט זה נכתב מהאנדרואיד, עם אפליקציית וורדפרס.

15 תגובות ל-“זליגת סוללה גם בזמן שהמכשיר כבוי

  1. אכן גם אני סובל מבעיה זו. המכשיר ברשותי רק שבועה והסוללה חדשה ואני משתמש במטען של מוטורולה. אין לי מושג מה הבעיה. אשמח לשמוע דעות בעניין.

  2. דבר ראשון זה ידוע שמטענים מהירים, מקצרים את חיי הסוללה.

    בנוסף לזה ישנם טיפים העוזרים למנוע את זליגת הסוללה מהר (ע"י שינוי הגדרות האנדרואיד) אבל במיקרה של הסוללה שלך זו לא הבעיה.

    המטען זו הבעיה.

    אין מה לעשות האנדרואיד דורש לידו סוללה שניה בכל מיקרה.

    • לא.
      אני עובר רומים בקצב, (זה מכשיר לא בשימוש אישי), וזה לא תלוי רום.

  3. נסו לעדכן את הרדיו לגרסאות האחרונות , זה מצב קצת לא הגיוני של פריקה כל כך מהירה כשהמכשיר מכובה .

  4. אדמין, אתה יכול לספר לי קצת על המטען המהיר הזה?
    אני משתמש במטען שקיבלתי עם הטלפון, ולא היה לי מושג שיש סוג אחר (חוץ מאחד למכונית).

  5. הממ אני רוצה לספר לכם משהו.
    אני עובד עם המכשיר כבר חצי שנה, ולאחר 5 חודשים הסוללה הגיעה לפוטנציאל שלה
    וכרגע אני מטעין את הטלפון פעם ב 3 ימים (!), אני עובד אגב עם רום סנסהירו 1.4

    בכל מקרה סוללה להירו באיביי זה גרושים וראיתי גם סוללה עבה יותר שמגיעה עם מכסה מיוחד. (אבל זה מכוער לדעתי)

  6. הי
    אצלי ההירו מחזיר בסביבות יום אחד, אבל זה בעיקר כי אני משתמש ברום BeHero 1.2.5, והוא ידוע כחובב חשמל. לא קרה לי שהסוללה נגמרה כשהיא היתה כבוייה, אבל כן קרה לי שירו בערך 5-10% מהסוללה כתוצאה מהדלקת המכשיר בלבד.
    אני מאמין שעם רום גנרי הסוללה תתנהג רגיל. דרך אגב, אני משתמש עם כמה סוגים של מטענים- המקורי, אחד של מוטורולה, ומטען כללי באוטו, והסוללה מתנהגת בערך אותו הדבר עם שלושתם (למרות שעם המוטורולה היא נטענת הכי מהר).

  7. אני מציע שתנסה להתייעץ על זה ב- ForceClose.com (פורום של שאלות ותשובות למשתמשי אנדרואיד, סטייל StackOverflow למי שמכיר)

  8. כן, ממש ככה
    הטענה הרווחת היא 3 חודשים לאחר קניית המכשיר
    אצלי זה לקח 4 5 חודשים תכלס

    ממש כמו הרצה של רכב חחח

  9. שלום
    הייתה לי בעיה דומה.
    עברתי לרום מעולה שנקרא Villain 5.2 להורדה מהקישור הבא
    http://hero.host-il.co.il/site/?prom=1
    כמו כן הוספתי התוכנה Data on demand במצב אוטומטי.
    מאז הסוללה מחזיקה זמן רב.
    נסו ותהנו מרום מעולה וחיי סוללה ארוכים.
    כדאי להשתמש ב Rom Manager לניהול ה recovery יעיל ונוח.

    • השאלה היא באיזו רמה זלגה לך הסוללה.
      אצלי זה הגיע לרמה, שהטענתי אותה למאה אחוז, כיביתי את המכשיר ל5 שעות, הדלקתי, וזה עמד על 47%.

להשאיר תגובה

