לבקשתכם: הבלוג בתצורת עמוד מותאמת לניידים

האופציה של התאמת העמוד למכשישירם ניידים קיימת בוורדפרס, והיא הופעלה לבקשתכם.

גילשו לכתובת הבלוג, או סירקו את הברקוד, וגלו את התצורה הבאה.

7 תגובות ל-“לבקשתכם: הבלוג בתצורת עמוד מותאמת לניידים

  1. איזה יופי יישר כח
    לא יכולתי לצפות למשהו טוב יותר כדי לגלוש באתר שלכם
    כל הכבוד
    תמשיך לעדכן אותנו בכל החידושים והדברים המעניינים
    מבחינתי זה המקום להתעדכן בו בכל מה שקשור לאנדרואיד!
    שוב כל הכבוד ואני בטוח שעוד רבים יצטרפו לברכות שלי.

  2. נהדר, הרבה יותר נעים ככה 🙂
    אם כי ישנה את הבעיה הידועה של של שילוב אנגלית עם עברית (המשפט נחתך באמצע והסדר מתהפך)

  3. במילה אחת מגניב… בשני מילים מגניב לאללה כל הכבוד תמשיכו להתפתח… איזה מזל שלא בניתם אפליקציה לאתר המכשיר שלי כבר מפוצץ מכל האפליקציות השטוטיות שכל אתר בונה לעצמו

  4. ממש נוח לקרוא את זה בנקסוס. שיחקתם אותה.
    רק עניין אחד לא לקחתם בחשבון. שאני מגיע לפוסט עם ברקוד המפנה אותי לתוכנה כלשהי, אני לא יכול להפעיל את הברקוד ולצלם את הנקסוס של עצמי.
    בקיצור, צריך עכשיו לעשות ליד כל ברקוד גם לינק לתוכנה, שיהיה אפשר להגיע אליה ישר מהסלולרי.

    תודה

  5. אחד האתרים המדהימים שנתקלתי בגרסה ניידת. נקי , עולה במהירות והכי חשוב מסודר בצורה מושלמת. פעם ראשונה שאני נתקל באתר מסוג זה. כל הכבוד למפתח ולקריאטיב.

כתיבת תגובה

