תוכנת המייל מהרום של cyanogen לרומי sense

מי שמעוניין בתוכנת המייל הקיימת ברומי cynogen על רומי sense יכול להוריד את קובץ הapk מכאן, ולהתקינו ככל התקנת קבצי apk. ראו כאן.

מיותר לציין שהעברית מיושרת גם בכותרות.

אישית אני אוהב את אפליקציית המייל הזאת.

11 תגובות ל-“תוכנת המייל מהרום של cyanogen לרומי sense

    • אני לא סגור על זה, אבל אני חושב שזה מתאים גם ל1.5.
      כשיש nandroid לא כל כך בעיה לנסות.

  1. איך זה מיושר? לי יש קינוג'ן על נקסוס ואפליקציית הג'ימייל ממש לא מיושרת בעברית.
    אני צריך להוריד תוכנה מיוחדת?

    • שים לב, לא מדובר על אפליקציית הג'ימייל אלא על אפליקציית המייל הנוספת ברום הזה.

  2. Admin: yes I know, it's not the gmail, but still, the application cannot be installed on this rom. that's what it wrote .

    Itai: Kimera is very fine fast stable 1.5 rom, it's the best iv'e been using so far, everything that 1.5 has to offer, works. + the extra speed with it's new kernel. recommended.

להשאיר תגובה

