רומים לנקסוס ולדיזייר הכוללים את התיקון לעברית

אודות (ותודות) למדריך הנהדר לתיקון בעיית היישור בשילוב העברית ומספרים, ובנוסף הכלי הפשוט והיעיל לחתימת רומים, אני מתכבד לתת לכם קישורים לרומים הכוללים עברית עם התיקון המדובר.

שני הרומים נבדקו על ידי, ונמצאו תקינים לחלוטין.

רום r22 לנקסוס, זהו הרום עם ממשק הsense שבנה modaco עבור הנקסוס.

להורדה הקליקו כאן.

רום r3 לדיזייר – גם הוא רום מבית modaco. ללא app2sd.

להורדה הקליקו כאן.

רום r3 לדיזייר – גם הוא רום מבית modaco. כולל +app2sd.

להורדה הקליקו כאן.

תהנו.

10 תגובות ל-“רומים לנקסוס ולדיזייר הכוללים את התיקון לעברית

  1. אם אתה יכול להעלות גם את הרום הערוך של הדיזייר r3 עם ה A2SD+ והעברית זה יהיה מצוין

    • ההעלאה מאד איטית, זה כבר לא יהיה היום.
      אשתדל לעשות זאת מחר.
      בכל זאת, מעטים המשתמשים בa2sd ולכן בחרתי קודם להעלות את הr3 ללא הa2sd.

  2. אני יכול ליצור גם ללג'נד, רק שאין לי איך לבדוק את זה טרום פרסום, ולא בא לי לפרסם משהו שאני בטוח בו שהוא עובד.

  3. תודה!
    התקנתי היום את הr3 והבעייה באמת נפתרה. כעת נשאר לפתור רק את הישור לימין.

  4. לאחר התקנת הרום סמסים עובדים אך באפליקציית ג'ימייל עדיין רואים הפוך את העברית, זה אמור להיות ככה ?

  5. שאלה: כמי שלא מומחה בענייני רומים, החלטתי באמת להתקין את זה בינתיים עד שייצא רשמי עם פרויו, שכוללאת הסנס של הדיזייר.

    לכן רציתי להוריד את הרום הזה, ולשים במכשיר.

    השאלה היא, אם אני לוקח רום שכולל APP2SD, ששמת, אז אני חייב לשנות משהו בכרטיס SD שלי? ואם כן, מה?

כתיבת תגובה

