המלצה לhero – רום + קרנל

Omri Shiri מדווח: אני עוקב אחרי כל כך הרבה רומים מתקין מסיר בודק אבל יש משהו שאני חייב להמליץ עליו..
הרבה זמן השתמשתי  באנדרואיד 2.1 בכל מיני רומים, אבל לפני שבוע חזרתי לאנדרואיד 1.5 משום שנשברתי מכל הרומים של 2.1 בעיקר בגלל המהירות, ואני רוצה להמליץ בחום על רום sense hero 1.6 בשילוב הקרנל של kimera 710Mhz, שני אלו גורמים להירו פשוט לעוף לשמיים..

שווה בדיקה למי שמחפש מהירות וביצועים בהירו שלו.

sense hero 1.6

kimera 710Mhz

 

20 תגובות ל-“המלצה לhero – רום + קרנל

  1. אני מסכים גם אני נבהלתי בהתחלה אבל הביצועים אחי מפצים על זה.. חוצמזה שיש כמעט הכל ברום הזה..

    את הויליאן החדש שיצא עוד לא בדקתי אבל פעם אחרונה שהייתי איתו הוא פשוט היה איטי..

    בכל אופן מה שאני אומר.. כדאי לנסות כי עד היום ניסיתי המון אבל ללא ספק כרגע ההירו שלי נותן את הביצועים המקסימליים שלו.. הכל רץ חלק אין תקלות אין לאגים הכל עובד פיקס..

  2. יש לי כבר את הרום 1.6 מותקן (אני משתמש בו כבר הרבה זמן).
    אני יכול להתקין את הקרנל עכשיו? או שאני צריך לעשות wipe ורק אז להתקין את הקרנל?

  3. אופק.. דבר ראשון תעשה בקאפ.. בלי קשר אליו תבדוק אם אתה יכול להשיג את הקרנל של הרום שיש לך כרגע בנפרד..

    אחרי שעשית את זה תעשה WIPE בכל מקרה.
    עכשיו תתקין את הקרנל..

    חשוב שתדע: יש סיכוי טוב שהרום שלך לא יעלה אחרי הפעולה הזאת! אם אתה רואה שהוא נתקע במצב של הלוגו של ההירו יותר מ 10 דקות (וזה המון זמן אני לארג' עכשיו) אז תעשה ריסטור.

    אני אישית ניסיתי להתקין את הקרנל על כל מיני גירסאות של אנדרואיד והוא לא עובד עם חלקן.

    מה שבטוח הוא עובד הכי טוב עם הרום שנתתי פה.. אחרי בדיקה שלי

  4. התקנתי את הקרנל, בלי wipe על SenseHero 1.6 שמותקן כבר בערך חודש.

    אני חושב שההירו עובד מהר יותר, אבל כשאני נכנס לתוכנה Quick system info, ומסתכל בProcessor, זה מראה 528.0MHz ולא 710Mhz.

    וכשאני נכנס Settings>About Phone<Kernel version:
    זה מראה שהקרנל הוא: 2.6.27-teknologist-phhusson-maxisma-OC

    (לפני זה היה: Teknologist 1.92 – הקרנל שבא עם הרום)

    ככה זה אמור להיות?

  5. עכשיו הרצתי גם את הבנצ'מרק של Linpack ויצא לי 3.12, זה טוב?
    חבל שלא הרצתי בנצ'מרק לפני שהתקנתי את הקרנל =(

  6. אחרי שהתנסתי בכל ה2.1 בערך שיצאו, אני יכול להסכים שה1.5/1.6 הרבה יותר מהירים, אבל לא יודע, ניסיתי לחזור ל1.6 ונבהלתי ממנו, ישר ברחתי חזרה ל2.1.
    עכשו גם יצא הVILLAIN 6.0 שממה שנראה, הוא פריצת דרך רצינית, בעיית הSMS נפטרה, גם המצלמה, הג'יפיאס ננעל ללא צורך בריבוט (אני חושב שזה הרום היחידי שהדבר נפטר בו לא?).
    אז האמת, לא רואה סיבה לחזור ל1.6.

  7. עידן, גרסת ה-2.1Build 3 של SenseHERO היא ללא בעיית ה-SMS וה-GPS, וה-iGO רץ עליה בערך פי 5 מהר יותר, אז זו ההמלצה שלי. כמו כן, יש בשבילה כבר תיקון עברית מלא מוכן מראש.

    גם הרום האחרון של Benham לא מכיל את הבעיות האלו.

    אלא אם כן זה קשור לגרסת חומרת המכשיר, ואז אין לי מושג קלוש אם הם יעבדו כך אצל כולם.

  8. כשאתה אומר תיקון עברית מלא… אתה מתכוון למספרים ההפוכים אני מניח?

    ולמשתמשי ה OC 710 למיניהם – האם אתם מרגישים ירידה באחוזי הסוללה ועליה בטמפ, של המכשיר?

  9. הג'י.פי.אס מסרב לעבוד אצלי על כל רום עם אחד הקרנלים של Kimera…
    ועל פי האשכול ב-XDA, כמעט בלתי אפשרי להפעיל אתו במידה והבעיה מופיעה.
    בעסה גדולה, במיוחד כשהמכשיר עובד כלכך מדהים על 710

להשאיר תגובה

