bustop – אפליקציית אוטובוסים בישראל

אפליקצייה המבוססת על זיהוי מיקום, של המשתמש ושל תחנות האוטובוסים, מאפשרת למצוא את תחנת האוטובוס הקרובה, ולתת מידע על זמן ההגעה.

צפו והאזינו להסבר והדגמה מפורטת בסרטון הבא:

חפשו את Bustop במרקט, או באמצעות הברקוד.

19 תגובות ל-“bustop – אפליקציית אוטובוסים בישראל

  1. (אני מקווה שמפתח האפליקציה מסתכל פה)
    נראה ממש טוב!
    יש לי שאלה, יש אפשרות לעשות שהאפליקציה לא תהיה חייבת חיבור אינטרנט? כלומר תשמור בזיכרון חיפושים שעשית ותוכל להציג לך אותם גם באופליין?

  2. אני אחת ממפתחי האפליקציה – תודה על התגובות הנלהבות :).
    בקשר לבעיה עם השרת – נכון להיום חלק מהשרת שלנו יושב על appspot.com. למי שגולש דרך בזק בינלאומי – יש להם תקלה ספציפית עם האתר הזה, שהם מבטיחים פתרון אליה כבר כמה ימים. פתרון טוב לזה הוא למצוא חיבור דרך רשת אחרת (לא של בזק בינלאומי). אם מצליחים להתחבר פעם אחת – בפעם הבאה זה כבר אמור לעבוד (גם דרך רשת של בזק).

    שוב תודה על התגובות הנלהבות. אפשר לפנות אלינו דרך הסרטון בyoutube, או דרך bustop.feedback@gmail.com.

  3. שלום לכולם,

    גם אני אחד מצוות המפתחים. תודה רבה על הפידבקים, כיף לקרוא.

    העלינו למרקט גירסה 1.0.2. הגירסה הזו פותרת את הבעיה שיכולה להיווצר בחיבור לשרת.

    אם זה לא מצליח להתקין לכם דרך המרקט כרגע, תסירו את ההתקנה הנוכחית,
    ותנסו שוב.

    בדקתי על המכשיר שלי שההתקנה עובדת דרך המרקט. אם עדיין לא עובד למישהו, תמשיכו לשרשר פה, וננסה לבדוק מה המצב.

    תודה על הסבלנות, ומקווה שתהנו 🙂

    גיא.

  4. ל-Deck,

    בשלב זה הגירסה מבוססת על חיבור לשרת דרך האינטרנט.
    אולי בגירסאות עתידיות תהיה גם גירסת אופליין, אבל עוד אין לנו תכנון מדויק..

    סופ"ש נעים,

    גיא.

  5. חברה, אחלה פיתוח, אחלה תוכנה, הורדתי אותה עכשיו, לא נתקלתי באיזושהי שגיאה
    הממשק מופיעה לי באנגלית(הדף הראשי) והאמת, לא גורע מכלום!
    יישר כוח, מחכה לתוכנה הבאה שלכם!

  6. כל הכבוד על התוכנה אבל לא עובד לי, גם כשאני גולש באינטרנט של המכשיר ולא דרך הוייפי

  7. אני אחד מצוות המפתחים. תודה לכולם על התגובות.

    שלומי – תוכל לפרט איזה מכשיר יש לך ואיזו גרסה של Android מותקנת עליו?
    כמו כן, כשאתה כותב האינטרנט של המכשיר, אתה מתכוון ל 3G ?

    דבר אחרון, מומלץ לפנות אלינו ישירות ל bustop.feedback@gmail.com, באופן כזה אנו מקבלים את הפידבק ישירות ותקבלו תגובה פרטנית באופן אישי.

    דן

  8. אחלה אפליקצייה. אבל, שאלה קטנה – למה אין גם כפתור "רוצה להגיע ל…" או משו בסגנון שבו פשוט ארשום את היעד שלי, והאפליקצייה תביא לי את אפשרויות ההגעה – קווים, תחנות, מסלולים וכו'.

    בכ"מ תודה רבה.

  9. מרשים ביותר!
    לא הצלחתי לבדוק על המכשיר שלי, כנראה רק מ-1.6 בכל זאת לפי ההדגמה נראת אחלה אפליקציה.

  10. Why doesn't this barcode let me download. It takes me to a page that says that I am forbidden to access.
    When I download the application from the Market (ver1.1), it installs but doesn't work. It tells me that it can't access the server. Both my GPS and WiFi are working fine.

  11. היי לכולם נשמעת אפלקציה שימושית אבל לא ניתן להוריד אותה אני מקבל הודעה שאין לי גישה, אני משתמש בסמסונג גלקסי אס ואנדרואיד גירסה 2.2

  12. היי נשמע כמו אפליקציה מעולה
    אבל גם אני לא מצליח להתחבר לשרת.
    עלו כבר פתרונות?

    תודה

  13. היי לכולם נשמעת אפלקציה שימושית אבל לא ניתן להוריד אותה אני מקבל הודעה שאין לי גישה, אני משתמש בסמסונג גלקסי אס ואנדרואיד גירסה 2.2

    hey People DO something …

להשאיר תגובה

