השוואת תמונות iphone 4 vs desire

רגע לפני שמכרתי את האייפון, עצרתי בצד הדרך, צילמתי מנקודה מסויימת תמונות ללא הגדרות מיוחדות, מהאייפון ובמקביל מהדיזייר.

התמונות שלפניכם לא נערכו, הועתקו כמות שהם מהמכשירים למחשב.

הקליקו על התמונות בכדי לראותם בגודלם הטבעי.

התמונה הראשונה מהאייפון, השניה מהדיזייר. לשיפוטכם.

ip

an

10 תגובות ל-“השוואת תמונות iphone 4 vs desire

  1. המממ…

    נראה לי שהדיזייר מצלם פה יותר חד… לא?
    אבל זה לא תלוי גם ביציבות של היד שלך?

    • היד היא אותה יד.
      השענתי את המכשירים על מפתו דלת הרכב בשתי התמונות. המצב אמור להיות די זהה.

  2. נראה שהתמונה של האייפון טובה יותר – צבעים ברורים יותר וחיים יותר והתמונה חדה יותר (לדוגמא, בכיתוב מתחת לשלט "עצור")

  3. בתמונה הראשונה הצבעים יותר "חיים" אך יש מעט גרעיניות בתמונה השניה יש גוון כחול על כול התמונה (מה שכנראה משפיע על הצבעים…)
    מענין יהיה לעשות השוואה של כמה מצבי צילום שונים (פנים ,חוץ ,נוף , פורטרט,וידאו, לילה -עם פלאש בלי פלאש , ) על חצובה .

  4. קשה קצת לקבוע כי יש הרבה פרמטרים שלא נקבעו מראש ואי השוויון ביניהם מפריע.
    א. מיקוד ( FOCUS): אם לא נעשתה הגדרה בשתיהן למקום ספציפי א"א להשוואת את חדות התמונה.
    ב. WB: בתמונה הראשונה אכן נראה יותר טוב, אבל.. התמונה השניה נראית גם חשוכה יותר ולא רק "צבועה" אחרת ולכן אני לא בטוח שזה רק זה.
    ג. קונטרסט: הרבה יותר טוב בתמונה הראשונה.

    תראו, סה"כ די ברור שהתמונה העליונה טובה הרבה יותר ויש להניח שזה אכן מציין עלינות "OUT OF THE BOX" של האייפון.
    שתי הערות נוספות:
    א. כאן ההבדלים ברורים, מעניין יהיה לערוך השוואה מדוייקת יותר.
    ב. ידוע שאחת הנקודות החלשות של HTC היא המצלמה. נוקיה מובילה מעל כולם, בעיקר בגלל השימוש בעדשות קרל-זייס הטובות בעולם. אני לא זוכר יצרניות נוספות אבל אאל" גם לסוני-אריקסון הייתה יצרנית טובה.
    אפליקציית הצילום של האייפון הקודם הייתה מעולה. ויחסית למצלמה ה"נכה" שהייתה לו התמונות היו טובות.

    בתור צלם חובב, בעלים גאה של נקסוס, אני אומר חד משמעית שאיכות המצלמה היא אחת המגרעות שאני מוצא במכשיר. נכון שכשאני באמת רוצה תמונה תמיד תהיה איתי מצלמת סטילס אמיתית אבל גם בשביל "לתפוס את הרגע" הייתי יכול לצפות למשהו יותר טוב.
    זה בכלל לא תלוי בכמות במגה-פיקסל. 5MP היו יכולים להיות די והותר, אין סיבה לרדיפת הפיקסלים. להפך, ריבוי פיקסלים דורש חיישנים עוד יותר טובים (שבד"כ לא מצויים בסלולר) ומוסיפים רעש.
    פשוט החיישן+עדשה של HTC לא מספיק איכותית וחבל.
    אני רואה תמונות של חברים מנוקיות ומקנא…

  5. לא נעים להגיד אבל האייפון יותר טוב

    טעות לא בדיוק יותר טוב אלא פשוט יותר ניגודיות אם אתה מסכים כי אאבוד שנייה עם הפוטושופ על התמונה אראה לך שאפשר להגיע לאותן התוצעות אם קצת שכל.

    אני מסכים כי הייתי רוצה תמונה כמו האייפון אבל בשביל זה מוטורלה מייצרת לנו אנדרואידים עם 8MP ויותר חחח 🙂

  6. באיפון זה באמת נראה יותר טוב. אבל
    המצלמות מכוונות אחרת. באיפון אי אפשר לכוון את ה contrast ואת כמות הצבע.
    ב htc זה ניתן לכיוון. וזה ההבדל. אם היו מעלים את ה contrast ומוסיפים צבע, זה היה נראה בדיוק אותו דבר.
    אני עשיתי ניסוי כזה ובסוף הגעתי לתוצאה יותר טובה ב htc ובאיפון.

כתיבת תגובה

