הרום הרשמי לדיזייר כולל התיקון לעברית

htc שחררה רום רשמי (froyo – אנדרואיד 2.2) לדיזייר. הרום הרשמי מחליף את הhboot ובשלב זה הוא יוצר בעיה עם הroot.

ברחבי הנט פורסמו מגוון רומים על בסיס רום זה, ללא החלק של שינוי הhboot, וכשהם כוללים root.

גם מיודענו משכבר modaco פרסם אמש את עבודתו בוריאציות שונות. 2 מהם כוללים שדרוג רדיו, ו2 מהם עשויים מקבצי odex. ראו כאן.

הרומים המכילים קבצי odex מסובכים עם התיקון לעברית (- יישור הספרות לשמאל בשילוב עם אותיות עבריות), ולכן ערכתי למענכם את הרום עם קבצי הdex ללא הרדיו (אותו ניתן לשדרג בנפרד), והעליתי לרשת את הרום הרשמי כשהוא כולל root ותיקון לעברית.

הרום נבדק על המכשיר שלי, לאחר wipe ובהתקנה דרך הrecovery (בעזרת rom manager).

להורדה הקליקו כאן.

24 תגובות ל-“הרום הרשמי לדיזייר כולל התיקון לעברית

  1. התקנתי. עובד טוב עם smsים וגוגל talk (עם כי בדקתי יחסית באופן שטחי), אבל הכותרות של המיילים עדיין מופיעות הפוך. כ"כ קרוב, רק עוד קצת…

  2. אין דרך אחרת להוריד אלא אם כן אני מכניס את מספר הטלפון להגרלה הזאת??
    כי אני לא מוצא קישור לקובץ בלבד

    • לא מבין למה מסתבכים.
      גלול למטה, חפש Save file to your PC: click here, זה עובד ללא בעיות.

  3. לא עובד…
    או שאני לא עושה משהו נכון.
    אחרי WIPE התקנתי דרך הריקברי הוא נתקע בעליה עם מסך לבן וסמל HTC עליו

  4. Hi,

    Sorry, I am new to the Android world and just rooted my device last night.

    I am using HTC desire and my current build version, after rooting is 1.15.

    And the OS version is Android 2.1

    How do I now upgrade to 2.2?

    I have downloaded the ZIP file above.

    Put it on my SD card.

    Tried recovery, but that didn't work.

    What should I do? How do I use the ZIP file?

    Thanks

  5. סה"כ רום מצויין ומלא פיצ'רים. העברית והמספרים עובדים טוב בכל התוכנות.
    אבל כמה בעיות שנתקלתי בהן:
    ה- notification bar נעלם מתי שבא לו. (אני יודע שיש הגדרה להסתיר אותו אבל זה לא קשור)
    לחיצה על כפתור הבית, נתקע לכמה שניות עד שחוזר למסך הבית.
    צילום וידאו, יש בעיית סינכרון בין קול לתמונה. צלמו מישהו מדבר ותראו.
    חבל, דווקא רום טוב.

  6. נתקע לי על המסך הראשון של HTC !!!!!!! ולא עולה !!!!!!!!!

    לא מצליח לצאת מזה בנתיים, מישהו נתקל ? מכיר ?

  7. גם לי בצילום וידאו המכשיר עושה ריסטרט
    אני גם לא מצליח להתקין מקשים בעברית, ניסית בכול דרך  

  8. מישהו יכול לאשר שמצלמת וידאו עובדת לו עם הרום הזה ? שדרגתי את הרדיו אך זה לא עזר 😦

    Baseband version
    32.36.00.28U_4.06.00.02_2

    Kernel Version
    2.6.32.15-gf9c0527
    htc-kernel@and18-2 #1

    Build number
    2.09.405.8 CL218634 release-keys

    Software number
    2.09.405.8

    Boot loader
    0.75

  9. מצטרף לתגובה האחרונה, גם לי צילום ווידאו תוקע לחלוטין את המכשיר לאחר עידכון הגרסה

  10. האם לעוד מישהו יש בעיית צילום וידאו – חוסר סינכרון בין קול לתמונה???

  11. אני מחפש כבר כמה ימים ולא מצליח למצוע תשוב !!! איך מעדכנים רדיו  …. בבקשה תעזרו לי

  12. האם יש אפשרות לקבל את השינויים שעשית לטובת העברית בתור zip שאפשר להוסיף ידנית ל- Modaco Online Kitchen?

    ה-ROM מעולה, אבל חסר A2SD+, הזיכרון בטלפון נגמר מאוד מהר לאחר התקנה של מספר מועט למדי של אפליקציות, ולא את כולן אפשר להעביר ל-SD

כתיבת תגובה

