פתרון לסימני השאלה בsms במכשירי הסמסונג

נתקלתי בבעיה יותר מפעם אחת – סימני שאלה במקום עברית (גם לאחר התקנת פונטים עבריים) במכשירי הסמסונג.

הפתרון הפשוט והיעיל הוא להחליף בהגדרות הsms מText Input לAutomatic.

ותודה לteisner מהפורום שהזכיר לי את זה. 🙂

תגובה אחת ל-“פתרון לסימני השאלה בsms במכשירי הסמסונג

  1. אמרו לי בפלאפון שאי אפשר לשלוח מיסרונים בקבוצה בגלאקסי s שיש לי .לעומת זאת נאמר לי שיש אפליקציה שדרכה כן ניתן לשלוח בקבוצות מיסרונים.יש לי כ 1600 אנשי קשר .וחבילה של 2000 מיסרונים בחודש שאני כמעט ומנצל אותם עד תום.אשמח לקבל תשובה
    תודה
    אייל

להשאיר תגובה

