הרומים הסיניים (דיזייר & נקסוס) עם התיקון לעברית

הגירסה האחרונה של הרומים הסיניים לנקסוס ולדיזייר, כולל התיקון לעברית.

הקובץ לנקסוס כולל הכל, ממשק אנגלי, חבילת האפליקציות של גוגל, והתיקון לעברית.

להורדה כאן.

הקובץ לדיזייר, כולל רק את הרום הנקי עם התיקון לעברית. יש להתקין בנפרד את קובץ השפה האנגלית עבור הממשק, ואת חבילת האפליקציות של גוגל למי שמעוניין.

להורדת הרום לדיזייר הקליקו כאן.

6 תגובות ל-“הרומים הסיניים (דיזייר & נקסוס) עם התיקון לעברית

  1. יש לי שאלה- אם אני מתקין את הרום הסיני על הנקסוס שלי (אנדרואיד 2.1) הוא אוטומטי יהפוך את גרסת המכשיר שלי ל 2.2… ??

  2. התקנתי את הרום והוא פשוט תקע לי את המכשיר..
    מיד אחרי הדלקה הוא עבר לממסך כתום של התוכנה (נראה כמו מסך קרדיט) צד ימין למטה יש עיגול שזז מדי פעם הוא משחיר את המסך כאילו מנסה להכנס אך לא….
    מה לעשות אני תקוע?!?! 

להשאיר תגובה

