שנה עברה, ואתם?

בלי משים, חלפה לה שנה מיום הקמת הבלוג.

הפוסט הראשון הועלה ב8.10.09.

עד היום הועלו 832 פוסטים, ובחישוב מהיר, ממוצע של 3 פוסטים ביום.

היו ימים סוערים יותר בהם הועלו עד עשרה פוסטים, היו ימים שקטים בהם הבלוג נח ללא תזוזה.

את חלוקת הפוסטים לפי נושאים, (למשל 246 סיקורי אפליקציות), תוכלו לראות בבר הימני בכל עמוד מעמודי הבלוג.

לא קשה לנחש שהמניע העיקרי הוא הקהל, בין אם זה בתגובות ובין במספר הכניסות והצפיות.

מספר הצפיות בעמודי הבלוג עבר מזמן את החצי מליון.

היום העמוס ביותר הוא ה23.5.09 עם 4604 צפיות. (אם אני לא טועה, אז יצאה גירסת 2.2).

מספר התגובות שהתקבלו מכם הוא 2210 תגובות!

תודה לכולכם, וכמובן גם לי! 🙂

נ.ב. הוספתי אתמול, (כמעט בלתי נמנע), את הלייק של פייסבוק לכל רשומה – השתמשו בו בחכמה. 🙂

7 תגובות ל-“שנה עברה, ואתם?

  1. מזל טוב! למרות שבאמת חבל שהבלוג כבר לא מתעדכן כל-כך…
    וגם אין עדכונים בטוויטר…

  2. מזל טוב
    וכמובן תודה רבה על הכל!
    לפי דעתי הבלוג מתעדכן פחות כי כולם כבר בפורומים

  3. בהצלחה, אני נהנה לקרא אצלכם תכנים חדשים ומענינים כל יום.

    תודה רבה

  4. מזל טוב גבר!
    אני כאן מהיום שהוא נפתח, ולמרות שהקצב פרסומים בו ירד, הוא עדיין אחד הבלוגים האהובים עלי!
    כל הכבוד, ותודה על העבודה המעולה 🙂

  5. הבלוג מתעדכן פחות משום שקיימים בו כבר החומרים הבסיסיים.
    אין צורך במדריכים חדשים, אחרי שיש בו את המדריכים הנדרשים.
    אחרי כמות של מאות אפליקציות וווידג'טים, קשה למצוא בכל יום עוד חומרים מעניינים.
    אם הייתי פותח בלוג היום, הייתי מעלה 30 פוסטים ביום.
    וכרגיל, אשמח לקבל חומרים או המלצות לחומרים במייל.

  6. מזל טוב!!
    ובהחלט כל הכבוד! 🙂
    את רוב הידע שלי על אנדרויד קיבלתי מכאן..
    המון תודה – ובהצלחה כמובן בהמשך הדרך…

להשאיר תגובה

