מה יש בטאבלט (galaxy tab) שאין בסמארטפון?

כבר עלו פה ושם דיונים אם הטאבלט מיותר או לא.

ואני, כאחד שמתקשה לעמוד בפיתוי של מכשירים חדשים, תוהה לעצמי: מה באמת יש בטאבלט שאין בסמארטפון?

אילו שימושים יכול הטאבלט לתת, שהסמארטפון לא נותן?

אין לי מושג אם השאלה נובעת מבורות מסויימת, או שהיא שאלה אמיתית ונוקבת.

נכון שהמסך גדול יותר, ולשימושים מעטים ממש, מתאים צג גדול יותר – גלישה באינטרנט למשל, אבל מעבר לכך, גודל המכשיר הוא חסרון גדול. הוא נייד פחות, הוא מכשיר נוסף מלבד הטלפון – מכיון שהוא לא נוח לשיחות, ולא זמין למיילים וסמסים.

אז למה מחזיק מכשיר אנדרואיד אחר זקוק גם לטאבלט?

אשמח אם יהיה מי שימליץ טוב בעדו. 🙂

6 תגובות ל-“מה יש בטאבלט (galaxy tab) שאין בסמארטפון?

  1. אחי זה כמו כל דבר בחיים כשרוצים לא שואלים שאלות,
    זה נכון שכל מה שציינת נכון ומאוד! אבל אל תשכח שאנחנו
    יכולים להעלות שאלות על כל חפץ שיש לנו, למשל אפילו התחתונים
    שלנו יש כאלו עם גומי פחות לוחץ, אפילו עם פתח מילוט לקטנים
    יש עם הדפס של באטמן אפילו מרלין מונרו הכל בידך… רק תחליט
    ואם לא תחליט אז תחליט שלא להחליט… חמוד.

  2. מה אתם כבר עושים עם הטלפון ? מדברים ? בשביל זה לא צריך להחזיק את הטאבלת ליד הראש.
    כפי שאני רואה את העתיד הטאבלטים יהיו לידינו תמיד (בתיק, על השולחן וכו') ואנחנו נשתמש באוזניות בלוטות כדי לדבר. וכשרוצים לשחק, לגלוש או לכתוב מייל/SMS נפתח את הטאבלט ונשתמש בו.

    זה מזיר לי איזו אנטנה סלולרית ניידת.
    אולי אפילו הסלולרי הבא של מודו יהיה כזה, רק שבמקום אוזניה זה יהיה מודול סלולרי קטן, למקרה שמישהו חייב להסתכל על רשימת אנשי קשר על מסך קטן 🙂

  3. אני לא חושב שצריך טאבלטים, זה נראה לי ממש מיותר. קשה לי לדמיין את עצמי נסחב עם סמארטפון, טאבלט ולפטופ ביחד בגלל שהטאבלט לא יכול להחליף אף אחד משניהם

  4. משה זה לא קשור

    אתה לובש תחתונים מהרבה סיבות שלא צריך לציין

    כל אחד בוחר לעצמו איזה סוג תחתון ועיצוב הוא רוצה

    לעומת זאת לטאבלט אין באמת שימוש מיוחד והיתרון משמעותי על אנדרואיד רגיל
    להפך,רק חיסרונות…

    חח אתה מדבר כמו מישהו שקנה אייפון

  5. אני אהבתי את הטאבלט / נטבוק של DELL…

    זה שהמסך יכול להסתובב בתוך המסגרת ולהפוך לטאבלט….

    לו רק הוא היה עובד עם Android במקום win 7… 🙂

  6. ההבדל כן משמעותי אבל אפשר למצוא את הנוחיות בכך שאם מצרפים אוזניות בלוטות
    וכך שהוא בתיק לידינו – לא אמור להפריע לבצע שיחות –

    וכן תחלס זה כולה גימיק – ודווקא חלומי לאנשים שמרבים בנסיעות ובניידות כגון – רכבות וטיסות
    אני מנסיוני שמבלה שעתיים ממוצע כל יום ברכבת רואה את היתרונות שלו באמצעי בידור נוח לסדרות צפיה גלישה ועוד

להשאיר תגובה

