הgalaxy s הגיע לאורנג'

הgalaxy s הגיע לאורנג'.

מחירו עומד על קרוב ל5000 שקלים, עם החזרים של קרוב למאה שקלים בחודש למשתמשים עם חשבונית של 248 שקלים.

פרטים נוספים כאן.

11 תגובות ל-“הgalaxy s הגיע לאורנג'

  1. מה זה המחיר המטורף הזה
    רק אני חושב שעדיף לקנות בחנויות במחיר 3500 בלבד ?

  2. גנבים! 2900 ש"ח בזאפ!
    הם חייבים להחזיר כסף בחשבון טלפון אם אתם קונים לבד…

    שקלתי לקנות במקום הנקסוס שלי אבל אני לא רוצה לוותר על הטרקבול.

  3. מדהים שבחו"ל המכשיר נמכר באותה רמת מחיר כמו האיפון ופה הוא עולה ב 1000 שקל יותר. מעבר לזה שהוא עובר את האיפון כמעט בכל פרמטר…
    פשוט מדהים שלא איכפת להם לגנוב ככה מאנשים במיוחד שאפשר לקנות אותו ב3000 שקל שזה בערך 2000 שקל פחות.
    פשוט מדהים.

    אני נהנה מהנקסוס 1 וכנראה אני בחיים לא אקנה יותר טלפון בספקיות פשוט לא משתלם…

כתיבת תגובה

