שמירת סיסמאות ומידע אישי כולל סינכרון

אפליקציה ישראלית שפותחה ע"י אומרי באומר מחברת sbsh, מאפשרת שמירת סיסמאות ומידע אישי כולל סינכרון למחשב האישי (ווינדוס או מק) או לרשת.

אחת המעלות שחובה לציין, זה ריבוי הפלטפורמות התומכות באפליקציה, כך שתוכלו להעביר את כל המידע שלכם מהאייפון לאנדרואיד או לסימביאן דרך הסינכרון למחשב האישי או לDropbox.

המערכת בנויה בצורת תיקיות ותתי תיקיות בהם תאכלסו כרטיסים מובנים הכוללים שדות מותאמות למגוון פריטים, כמו כתובות מייל, סיסמאות לאתרי אינטרנט, פרטי כרטיס אשראי ועוד ועוד.

בכניסה לתוכנה יופיעו תיקיות ראשיות שתיצרו אתם, לכל תיקיה תתנו שם – כניסה לתיקיה זו מחייבת סיסמה. לאחר כניסה לתיקיה תוכלו לשוטט בין כל תתי התיקיות או הכרטיסים שהזנתם.

קיימת אפשרות לבחירת אייקונים לכל כרטיס.

תוכלו ליצור מספר תיקיות ראשיות, כשלכל אחת סיסמה נפרדת.

לפי הנאמר באתר החברה, שיטת ההצפנה היא הגבוהה ביותר הקיימת כיום. אין לי מושג בתחום.

חפשו את SafeWallet במרקט, או באמצעות הברקוד. התוכנה בתשלום של 3.95$.

התוכנה למחשב מתפקדת כתוכנה בפני עצמה מלבד הסינכרון, ועלותה 14.95$.

לאתר התוכנה

14 תגובות ל-“שמירת סיסמאות ומידע אישי כולל סינכרון

  1. עם כל הכבוד למפתחים ישראלים – ויש המון כבוד, יש אפליקציה כזו חינמית.
    היא נקראת Keeper
    אפשר למצא במרקט

  2. האפליקציה למכשיר היא חינמית, אם תרצה סינכרון למחשב תיפרד מ30 דולר!
    בלי סינכרון למחשב זה פחות מחצי עבודה.

  3. נראה לי שהיא אפליקציית האנדרואיד הראשונה שאפשר לשים עליה חותמת כחול לבן בגאווה.
    משתמש כבר שבועיים זה להיט!

  4. אני לא מצליח למצא את האפליקציה במרקט,האם יש בעייה עם רום סיני,ר
    אם נציגי החברה יכולים לעזור

  5. שלום לכולם, זה אומרי מ SBSH,
    אתקן רק שהתוכנה אינה חינמית, היא עולה 3.99 עד סוף החודש, והחל מאז היא תעלה 5.99, כמו כן קיימת תוכנה PC ו Mac, והם בתוספת תשלום.

    לגבי איכות התוכנה, אמנם אני קצת משוחד בעניין :-P, אבל לדעתי היא כרגע הכי טובה בשוק.
    היא מהירה ונוחה והמחיר מאוד הוגן.

  6. לאומרי שלום
    אני לא מוצא את התוכנה במרקט ולא דרך הברקוד,אני עם נקסוס 1,רום סיני האם קיימת בעייה עם הרום שלי?
    אם קיימת אפשרות אחרת לקנות ישירות את האפליקציה?תודה מראש
    יהודה

  7. הי יהודה,

    אני עובד יחד עם אומרי ב SBSH ואשמח לנסות לעזור 🙂

    הסיבה שאתה לא רואה את סייפוולט במרקט היא ככה"נ מכיוון שאתה משתמש ברום שהוא לא מאושר (זה לרוב קורה עם גרסאות רום מאוד חדשות, או HOME MADE רום שאנשים מכינים בתוספת פיצ'רים). כאשר מחפשים תוכנות בתשלום במרקט, חלק מהתוכנות בתשלום (אלו שמוגנות) לא יוצגו במכשירים עם רום שלא אושר ע"י גוגל. רוב הסיכויים שישנם תוכנות נוספות בתשלום שאתה כרגע לא רואה במרקט.

    ישנן שתי אופציות כיצד לפתור את זה, הראשונה היא להעלות רום מקורי – מה שאני מניח שאתה מעדיף לא לעשות 🙂 הפתרון השני הוא להתקין תוכנה שמוסיפה PATCH קטן למכשיר שלך שיגרום לו להזדהות באופן שונה מול המרקט וכך תוכל לראות את כל התוכנות במרקט ללא בעיה.

    ניהלתי דיום דומה עם אחד המשתמשים שלנו בבלוג לפני מספר שבועות ופירסמתי לינק להורדה של התיקון הקטן הנ"ל. זה יעזור לך למצוא את סייפוולט וכ"כ גם תוכנות נוספות שכרגע אתה לא רואה במרקט. אתה יכול למצוא את הלינק להורדה והדיון בנושא שהיה לנו בקישור הבא:

    http://blog.sbsh.net/2010/09/17/phoneweaver-for-android-1-1-1-released/#comment-103

    אשמח לשמוע אם זה עזר 🙂

  8. עמית תודה על התשובה המהירה
    ראיתי את הלינק,בנתיים אני אחכה קצת עד שתצא המערכת החדשה אולי שם,תהיה תשובה

  9. ליהודה,

    גם אני עם הרום הסיני גרסא 11.19 ואני מצליח למצוא את האפליקציה במרקט וגם דרך הברקוד באתר החברה.

    לחבר'ה מSBSH,
    אני באמת מעדיף אפליקציות ישראליות על כאלו מארצות זרות – אבל אני לא רואה שום סיבה לשלם על מוצר זהה. כמובן לא מבלי שניסיתי גירסא חינמית שלו.
    Keeper היא אפליקציה חינמית במרקט שעושה בדיוק את מה שהאפליקציה שלכם עושה, למעט הסנכרון בין כל המחשבים – פיצ'ר שכרגע נראה לי קצת מיותר מהסיבה הפשוטה שהאנדרויד שלי נמצא איתי ליד בכל מקום ואני לא צריך שהאפליקציה תותקן בכל מחשב שברשותי. מספיק לי מכשיר אחד עם כל המידע הזה.

    אני חושב שאתם צריכים לאפשר שימוש חינמי מוגבל בזמן או מוגבל במשהו אחר לאפליקציה שלכם כדי שמשתמשים יוכלו להתרשם מהאפליקציה מו כן להתרגל לעבוד איתה ואז אולי יהיו מוכנים לרכוש מוצר מקביל למוצר חינמי.

    גיא

  10. אני ממליץ דווקא על תכנה שנקראת WALLET.
    מעבר לממשק הרבה הרבה יותר נוח היא גם מציעה סנכרון מול DROPBOX שזה פיצ'ר מכפיל כוח…

להשאיר תגובה

