תקועים בשלב כלשהו בangry birds? כנסו

אם אתם תקועים יותר מידי זמן בשלב מסויים בangry birds ואתם על סף יאוש ו/או תסכול, יש לי הצעה בשבילכם.

לבעלי root בלבד.

הורידו את הקבצים מכאן, (חלצו את הקבצים מהקובץ שהורדתם, כך שיתקבלו 3 קבצים), והעתיקו אותם לתיקית הtitanium backup (למשתמשי אפליקציית הגיבוי, כמובן), בצעו שחזור – והנה לכם כמו שעברתם את כל השלבים. תוכלו לשחק בכל שלב שתבחרו.

תהנו.

קחו בחשבון, שלא תהיה לכם מוטיבציה לעבור שלבים, כיון שתוכלו תמיד לדלג לשלב הבא גם במקרה שלא עברתם שלב מסויים. דרושה משמעת עצמית. 🙂

5 תגובות ל-“תקועים בשלב כלשהו בangry birds? כנסו

  1. להיזהר להיזהר להיזהר!
    בפורומים בחו"ל יש הרבה התראות על קבצים כאלה שמכילים כל מיני תולעים וכד'.
    בנוסף, יש גם כל מיני אפליקציות של צ'יטים ל"angry birds" במרקט ולא במרקט שהם למעשה תוכנות זדוניות, להיזהר!

    אם מישהו כ"כ לחוץ וצריך עזרה שיפנה אלי בפורום, סיימתי את שני המשחקים (הרגיל וה"עונות") עם שלושה כוכבים בכל שלב, ואני אגיד לו איך עוברים.

    חוצמזה, יש גם באינטרנט סרטונים של איך עוברים כל שלב.

    • הקבצים הם שלי, מתוך המכשיר שלי.
      ההתראות שלך אמיתיות, אבל לא במקרה הזה.

  2. אהו….. שיט, אני הורדתי מספר אפליקציות של צ'יטים… זאת אומרת 2.
    אחד עבד ופתח את כל השלבים, ואחד לא ביצע כלום….
    במרקט אין כל כך רבה צ'יטים של המשחק…
    אז הורדתי אחד עם סמל של כלוב ציפורים קטן וירוק, ואחד עם ראש של ברווזון…
    ההוא עם הראש של הברווז עבד, הזה עם הכלוב לא ביצע כלום..
    יכול להיות שהוא השתיל לי תולעים…
    אם כן, יש דרך "למחוץ" את התולעים הללו?

  3. הרבה יותר פשוט להכנס ליוטיוב, יש שם סרטון לכל שלב ושלב במשחק שמסביר איך לעבור אותו עם מקסימום נקודות

להשאיר תגובה

