אזהרה לבעלי Galaxy S – כישלון כרטיסי SD.

מאת: ליאב כפיר

על פי "אנדרואיד סנטרל" בדיקות שחברת התקשורת Bell Mobility  העלו כי ה- Samsung Galaxy S i9000M (Vibrant) בעל שיעור גבוה של כישלון עם אחסון SD פנימי.

על פי נתוני החברה, מתחילת ספטמבר, כמה אנשים החלו לגלות  שכרטיסי ה SD הפנימיים שלהם הופכים לבלתי קריאים, unmountable, או פשוט בלתי נראים למערכת ההפעלה.

נראה שיש כמה דברים משותפים כאן – רוב המשתמשים המושפעים מריצים  Froyo רובם התקינו גם את התיקון שנועד "לתקן השהיה"  (lag fix) והדרך היחידה הבטוחה כדי לתקן את זה היא לשלוח את הטלפון בחזרה לסמסונג.

יש הרבה תיאוריות, החל משימוש בחומרה רעה, רכיבים נחותים ועד פריצות לא בטוחות.

ככל הנראה זה שילוב של כל השלושה.

זה בהחלט נראה שאנשים שבחרו לשדרג ל Froyo אבל לא התעסקו מסביב עם מערכת הקבצים שלהם לא רואים בעיות רבות, ואילו אלה שעשו שימוש כלשהו בתיקון השהיה רואים יותר.

כמובן שסמסונג לא משתמשת בחומרה שלא עומדת בסטנדרטים שלהם, אבל משיקולים כלכליים כאלו ואחרים, הם גם לא בוחרים להשתמש בחומרה הטובה ביותר וזה לא מאוד נחמד בשורה התחתונה.

ה SD לא מקבל חלוקת מחיצות מחודשת כל פעם מחדש היטב, סביר להניח ששעות  בהן בילו משתמשי המכשיר בהחלת והסרת  תיקונים שונים לאותו lag fix גרמה לכישלון מוקדם עבור רבים. נוסיף לכך ביצירה נחותה של רכיבים, ויש לנו תכונות של בלגן.

ומאחר והדרך היחידה לתיקון היא לשלוח אותו לתיקון, ולבלות זמן בלי הטלפון שלך, אולי כדאי להפסיק להתעסק עם מערכת הקבצים – מספרים מנופחים ב Quadrant (תוכנת בנצ'מארק) פשוט לא שווה את זה.

בקיצור, תשאירו את הניסיונות לחברה מחו"ל שיעשו את זה עבורכם.

10 תגובות ל-“אזהרה לבעלי Galaxy S – כישלון כרטיסי SD.

  1. אוקיי זה קרה לי. מה לעשות? :/
    סמסונג לא מכירים בטלפון שלי התקשרתי אליהם.

  2. אני אגיד לך מה אני עשיתי בפעם האחרונה (ולא הראשונה) שסמסונג עשה לי בעיות. הבטחתי לעצמי שסמסונג אני יותר לא אקנה.. סורי שאין לי איך לעזור לך…

  3. לא כנראה לפי איך שעכשיו אני רואה את זה זה הדבר היחיד שיש!
    אבל תחכה אני מאמין שכמו שאומרים " אילו יש רצון ויש יכולת, גם פיל יכול לתקוע תרנגולת. ועם קצת חוכמה ותירגול, גם את כל הלול."

    משפט נחמד שמסתכלים עליו בפן חיובי. 🙂

  4. לHTC לא חסר בעיות! שכחת את הדיזייר\נקסוס שסבלו מRESTים דחופים? בעיות בWIFI ועוד?

  5. למה שאנשים לא יעשו עם מוצר שלהם שהם קנו במיטב כספם מה שהם רוצים?
    אם סמסונג עשתה פאדיחה שתעשה ריקול.
    למה לעודד אנשים לא להרחיב את הידע שלהם על הגאדג'ט המדהים שהם קנו.
    איזה כתבה צרת אופקים.

  6. פאק. מאיפה הבאת את העברית הזאת? אתה מתנסח בכתבה כמו עולה חדש בכתה א'. צריך לקרוא כמה פעמים בכדי להבין מה אתה רוצה ועוד פעם בכדי להאמין שמרשים לך לכתוב ללא השגחה של מבוגר אחראי. עזוב את המשחקים בטלפון ופתח ספר או עיתון.

  7. אני עדיין עם הנקסוס,גירסה 2.3.4,בזמן שסמסונג משתהים,גוגל משחררת עדכוני גירסה די מהר,היו לי בעיות של WI-FI,וטאצ שלא מגיב טוב,עכשיו הכל עובד פיקס.
    אחת הסיבות שלא קניתי את הגלאקסי S זה בגלל התמיכה הגרועה של סמסונג..

להשאיר תגובה

