תתחדשו! פעמיים כי טוב – מרקט חדש ו- Gmap חדש

מאת: ליאב כפיר

התחיל העדכון האוטומטי למרקט החדש שמקדם את בוא ה 2.3.

New Market on the Nexus S


המרקט החדש יתעדכן עם כניסתכם למרקט (כלומר יירד אוטומטית)

למי שלא עודכן אוטומטית עדיין ורוצה לעדכן אפשר להוריד את הקובץ כאן

השינויים הם בעיקר – אסתטיים וארגוניים, קריאה מורחבת אפשר לקרוא פה.


ותתחדשו 2!

גרסאת ה mobile map 5 אותה הזכרנו בעת חשיפת האנדרואיד 3.0, זמינה להורדה מהמרקט!

כרגע דווח כי תואם עם :

Samsung Nexus S, Galaxy S, Motorola Droid, Motorola Droid 2, Droid X, HTC Droid Incredible, Evo 4G, G2.

דווח כי תואם חלקי:

HTC Desire, SE Xperia X10, LG Ally , Nexus One

עוד אין דיווחים על אחרים, אתם מוזמנים לנסות להוריד ולדווח לנו, כמו כן אם זה עובד בישראל 🙂

למי שגולש לבלוג מהטלפון ורוצה לנסות להתקין ילחץ על הקישור הזה




16 תגובות ל-“תתחדשו! פעמיים כי טוב – מרקט חדש ו- Gmap חדש

  1. אתה יכול לתת קישור אחר ? כי הקישור הזה לא טוב , ומה זאת אומרת יתעדכן לבד ? איך מעדכנים אוטומטית?

  2. אתמול בלילה פתאום התעדכן לי הMARKET, נראה לי כבר העדכון התחיל להגיע למדינה שלנו

  3. לא מבין מה ההתרגשות
    מה ההבדלים הגדולים בין 2.2.1 ל2.3 ?
    ומה זה כלכך משנה במרקט החדש
    האפליקציות אותן אפליקציות רק הדפדוף שונה

  4. שלום רב,

    קבלתי אתמול את ה- Nexus S ואני לא רואה שיש בו את המרקט החדש.
    כמו כן, נתקלתי בכמה דברים שאולי יש לכם פתרון.
    1. לא ניתן לקבוע שהמכשיר יסתנכרן עם המיילים כל X זמן, בעצם לא ניתן אפשרות לבדוק מיילים כל שעה למשל.
    2. מקלדת Swype אין, בגלקסי יש.

    מעבר לזה, מישהו יכול לעזור לי ולהסביר לי איך להתקין מקלדת בעברית לנקסוס ס ?

    אשמח לקבל תגובה,
    שיהיה יום טוב
    ניר

  5. היי ניר,
    אני מציע לך לנסות לשאול שאלות אלו בפורום.
    מקלדות עד כמה שאני יודע צריך להוריד… אבל אני לא בעל מכשיר מסוג זה ואין לי מושג אם הוא אמור להגיע עם אחת מותקנת… כאמור, בדוק בפורם

    http://iandroid.co.il/forum/forum61.html

  6. אני קבלתי עדכון של המרקט החדש ויש לי את המוטורולה מיילסטון 2.1

להשאיר תגובה

