טל גבעולי הוא המדען הראשי של חברת אמדוקס

"טל גבעולי הוא המדען הראשי של חברת אמדוקס" – כך מוצג טל גבעולי, בכתבה שפרסם היום בדה מרקר.

בכתבה הוא מציין שבמעבר בין מכשירי אנדרואיד יש צורך לשלם שוב על אפליקציות שרכשתם במרקט.

ולהלן הציטוט: "אם נניח, לדוגמא, שהיה לי נקסוס וואן כמכשיר האנדרואיד הראשון שלי, לאחר מכן שדרגתי לדרויד של מוטורולה, והאנדרואיד השלישי שלי עשוי להגיע מחברה אחרת. אני גם עשוי לרכוש יישומים מהאנדרואיד מרקט".

אז זהו, שלא.

ונדמה שכולנו כאן יודעים את זה.

לינק לכתבה בדה מרקר

8 תגובות ל-“טל גבעולי הוא המדען הראשי של חברת אמדוקס

  1. "אפל מקלה עלינו להחליף מכשיר (כל עוד ההחלפה היא בין המכשירים שלה)"
    מצד שני באנדרואיד זה אפילו יותר קל, כי כשהולכים לפי הסטנדרט של MICRO USB
    אין סיבה שאצטרף להחליף מתישהו את האבזור.

  2. רק נותר לקוות שאת החחלטות באמדוקס הוא מקבל על בסיס נתונים ולא על סמך נדמה לי ש.
    פה הוא הוכיח שאין לו בעיה לכתוב על מה שהוא לא מבין בו.

  3. הגבתי לו באתר.
    תמיד מכעיס אותי לראות אנשים הולכים אחרי העדר בעיניים עצומות, ובמיוחד שאתה מצפה ממדען של חברה גדולה להיות קצת יותר מדוייק ואמין.

  4. הדבר היותר עצוב בכל הנושא זאת לא העובדה שהוא מדבר שטויות זאת העובדה שהוא מדבר שטויות ומקבל על זה עוד כסף!

להשאיר תגובה

