רום לnexus s כולל תיקוני עברית

מבוסס על רומי modaco.

תיקוני העברית כוללים כמעט הכל.

יישור לימין בכותרות gmail, בגלריה ועוד.

כמובן סידור לשמאל של ספרות בשילוב של ספרות ואותיות.

לא כולל את התיקון בגוגל טוק, בו המילים מופיעות מאחורי התמונה במשפטים ארוכים.

קרדיט ל-mena ול-classicaldude מפורום iandroid.

modaco r5 להורדה.

modaco r8 להורדה.

16 תגובות ל-“רום לnexus s כולל תיקוני עברית

  1. ראשית תודה רבה על העדכון לך ולכל הצוות פה שעושה עבודת קודש , מוריד את הכובע בפנייכם .

    יש לי 2 שאלות ברשותך
    1) מה ההבדל בין הרומים R5 \ R8
    2) יש ברשותי נקסוס S מקורי מ T MOBILE USA , התקנתי עליו המון דברים , האם יש
    דרך
    לבדוק את הרומים שהצעתה פה ולחזור אם ארצה לרום המקורי שלי , בלי לאבד מידע ?,
    הטלפון שלי פרוץ עם ROOT , יש לי גם ROM MANAGER וגם SCRIPTER , ואני מבין
    בלינוקס , אשמח בקיצור לדעת מה הדרך הכי טובה לגבות את הסביבה שלי לפני שאני
    עושה נסיונות , ובמידת הצורת לחזור למקור .

    תודה רבה

    • r8 מתקדם יותר.
      האמת שאין כל כך סיבה לr5 אחרי r8, אבל מכיון שלא קראתי את כל האשכול של modaco, ואת החומר על הרומים, העליתי גם את r5 (שהעליתי לרשת מוקדם יותר), אולי יש איזשהו באג בr8 ויהיה מי שיעדיף את הr5.

      אם יש לך root וrecovery אתה יכול לעשות גיבוי nand שהוא גיבוי תמונת כל המכשיר כמות שהוא (גיבוי שנעשה מחוץ למערכת ההפעלה), ולחזור ליו בכל עת.
      ניתן לעשות את הגיבוי דרך הrom manager.

  2. למה אתה קורה גיבוי NAND זו אפליקצייה כלשהי , או שהכוונה לגיבוי דרך ב RECOVERY בתפריט של ה BACKUP & RESTORE , אגב יש לי RECOVERY של

    CLOCKWORK גירסה 2.5.1.8

    דודי

  3. מה השלבים שעושים לצריבת רום.
    אפשר הסבר?
    אני יודעת שצריך גיבוי

    אבל שמעתי שעושים מחיקות כל שהם
    אודה לתשובה בסגנון:
    1. מבצעים גיבוי
    2.
    3.
    4.

    תודה רבה.
    דנה.

    • אנחנו מדברים אחרי שיש root וrecovery.
      1. נכנסים לrecovery בוחרים בbackup.
      2. אם הרום הוא מסדרה אחרת נדרש wipe, גם הוא בתפריט הrecovery.
      3. מפלישים את קובץ הרום.

      יותר קל ופשוט זה דרך הrom manager.
      אחרי שהקובץ על כרטיס הזכרון, בוחרים בrom manager בinstall from sdcard או משהו דומה, אז הוא מקפיץ חלון שיש בו לסמן אם רוצים גיבוי, ואם רוצים wipe.

      הwipe מנקה את כל הקבצים והדאטה שיש על המכשיר ומתקין את הרום חלק. נדרש במקרים שהרום שונה מקודמו בחלקים משמעותיים.
      בהרבה מהמקרים הרום הוא שדרוג גירסה של רום קודם, ניתן להתקין ללא wipe וכל הנתונים שעל המכשיר נשארים לרום הבא.

  4. התקנתי , עובד פצצה , חוץ מכמה דברים

    1) לחיצה ארוכה על POWER לכיבוי המשכיר נותנת גם אפשרות של RESET אבל הוא לא עובד במידה ובוחרים RESET בניגוד לכל אופצייה אחרת המכשיר ניתקע ורק הוצאת סוללה מחזירה אותו לחיים .

    2) ניראה ואני לא בטוח ב 100 אחוז אבל לדעתי הסוללה מתרוקנת הרבה יותר מהר

    סיכום :

    עברית מעולה בכל תוכנה ויישור לימין
    מהירות פצצה

  5. קיבלתי אתמול נקסוס אס, כל כך התרגשתי שעבדתי על מנת להביאו למצב שבו היה הנקסוס וואן. עכשיו כמו חמור אני רואה שאפשר לעשות רוט ולהתקין רום עם עברית מלאה.
    האם יש אפשרות לשמור את כל ההגדרות וההורדות לבצע את הרוט והרום?

    איפה יש מדריך להתקנת הרום אחרי שאני מבצע את המדריך לרוט?

    • אם תרצה רום עם תמיכה בעברית, לא תוכל לשמור את ההגדרות – תזדקק לwipe לפני התקנת הרום.
      התקנת רום מתבצעת כשמעמיסים קובץ רום (זיפ) על כרטיס הזכרון, ומתקינים דרך הrecovery את הקובץ המסויים.
      אם משהו במשפטים האלו לא ברור דיו, אשמח להרחיב בענין.

  6. שלום

    אני noob גדול בתחום האנדרואיד אך לומד די מהר.
    בימים הקרובים אני הולך לקבל nexus s שנקנה בארצות הברית ב t-mobile ולא עבר שום שינויים.

    אני מבין שיש בעיה עם העברית ונדרש לפרוץ את המכשיר להתקין rom מתאים.
    איזה rom נחשב להכי עדכני וממולץ?
    האם יש מדריך כתוב לביצוע הפעולות כל הפעולות?

    אופק פרא

    • ממליץ לך להתעדכן בפורום nexus s בפורום, רק שם תוכל לראות בכל עת את העדכני ביותר.
      תמצא שם גם מדריך.

להשאיר תגובה

