גוגל אדסנס

אולי שמתם לב, נרשמתי לאחרונה לגוגל אדסנס, (בהמלצתו של ה"מכור לטכנולוגיה"), ולכן התעניינתי באפליקציה של גוגל אדסנס לאנדרואיד.

הטובה ביותר שמצאתי היא בתשלום (גירסה חינמית לבדיקה ל3 ימים בלבד), והיא יודעת להציג את כל המידע. כמות ההקלקות, הצפיות, התמלוגים, לפי יום, שבוע חודש או שנה.

המחסור היחיד שאין לה ווידג'ט.

DroidSense במרקט, או באמצעות הברקוד. התוכנה בתשלום של 1.28$).

אפרופו גוגל אדסנס, ידעתי על קיומו אבל לא התעמקתי בו אף פעם. כעת כשאני יודע עליו קצת יותר, אני חושב שזה פתרון לא רע לתרום כמה פרוטות לכל אתר שאתם נהנים ממנו. פשוט תקליקו על הפרסומות, לכם זה לא עלה לירה, והאתר מקבל כמה לירות.

אני ממש לא לא לא מתכווין לקרוא לכם להקליק על הפרסומות כאן בבלוג, זה נוגד את החוקים של גוגל אדסנס.

 

3 תגובות ל-“גוגל אדסנס

  1. אני רק אגיד שלחצתי על הראש של הבחורה מ"בנה אתר לעצמך" ואף אחד לא שידל אותי לעשות זאת. 🙂

  2. אני מציע לך למחוק מהר את הפיסקה האחרונה
    בגלל לחיצה על פרסומות של עצמי איבדתי בערך 250 שקל
    לא התייאשתי, פתחתי משתמש חדש באימייל אחר הגעתי ל500
    יומיים לפני קבלת התשלום בעודי נרגש בום קיבלתי באן על עידוד לחיצות באתר שלי
    בגלל משהו לא ממש שונה ממה שכתבת באחד מתוך מאות עמודי האתר
    לא נעים בכלל… אין לי מושג איך הם מגלים את זה אבל לא כדי לך להתעסק איתם
    גם אם תחשוב רק קליק אחד אני ילחץ או אני יגיד רק לחבר אחד 2 שילחצו כל יום
    אז זה יכול לעלות לך ביוקר תזהר! לצערי כל זה מתוך ניסיון אישי קשה עם גוגל אדסנס

להשאיר תגובה

