עמוד אפליקציות מקוטלג

ברוב המכשירים עמוד האפליקציות מכיל את כל האפליקציות לפי סדר אלפאביתי, ולפעמים זה מעט מעיק – מרוב עצים.

יש כבר כיום רומים במכשירים מסויימים שמאפשרים לקטלג את האפליקציות לפי נושאים, אם מרווח מסויים בין הנושאים, וכך ההתמצאות קלה יותר.

למי שהרום שלו לא כולל את הפונקציה הזאת ניתן להוריד מהמרקט את All Apps Organizer Free.

מדובר בעצם בתוכנה תחליפית, ולא כזאת שמתלבשת על עמוד האפליקציות המובנה. תוכלו להניח קיצור דרך לתוכנה על מסך הבית, או להחליף את הכניסה הקיימת לעמוד האפליקציות המובנית לתוכנה זו בעזרת כל לאונצ'ר שמספק החלפת קיצורי דרך בdock.

התוכנה מאפשרת ליצור קטגוריות חדשות, לקבוע את מיקומן, מי למעלה ומי נמוך יותר, וכמובן לשייך כל אפליקציה לקטגוריה המבוקשת.

חפשו את All Apps Organizer Free במרקט, או באמצעות הברקוד.

9 תגובות ל-“עמוד אפליקציות מקוטלג

  1. כבר הרבה זמן שאני מחפש משו כזה לסדר את האפלייקציות..נראה ממש טוב
    אני יוריד וינסה..מקווה שיפעל טוב

  2. תוכנה מעולה !!!! נוחה לשימוש ועושה סדר בבלאגן במיוחד שיש יותר מדיי אפליקציות!

  3. נראה נחמד, אבל לרוב אני מעדיף להשתמש בסדר אלפביתי, הרי אני יודע את שם האפליקציה שאני מחפש ולא לוקח כמעט זמן לגלול לשם..

    אולי אנסה 🙂

  4. פשוט תשתמשו בgo luncher גם עושה תקיות והכל מסודר כמו שצריך לפי איך שבא לך

  5. מסכים עם eyali הרבה יותר מהיר ונח, בנוסף התוכנה הזאת מעט כבדה בהעלאה הראשונה ועוד פרסומות בפנים

  6. פינגבק: מקסימום אנדרואיד » ארכיון » מהן האפליקציות הכי טובות ומומלצות לאנדרואיד?

  7. שלום, יש לי דיזייר ומגירת האפליקציות ממש מציקה. הייתי שמח להשתמש באפליקציה הזו אבל האם יש דרך לשלב את האפליקצייה בממשק הSENCE?

להשאיר תגובה

