אפליקציה לצפיה בתמונות

מעבר לגלריה המובנית של האנדרואיד ו/או האלבם של htc ניתן למצוא במרקט תוכנה לצפיה בתמונות ופעולות נוספות.

התכונה הבולטת של האפליקציה היא מהירות הצגת התיקיות והתמונות. מעבר לכך היא מאפשרת להסתיר חלק מהאלבומים, ולכך בפתיחת האפליקציה יוצגו רק חלק מהאלבומים, מה שגורם לעליה מהירת יותר. כמובן שניתן להציג את התיקיות המוסתרות לכשתרצו.

באג קטן שמצאתי באפליקציה, במקרה של שליחת שתי תמונות בתוכנת המייל האנדרואידית (לא gmail, ולא בדקתי בשל htc), התוכנה לא מעלה את הקבצים למייל, ושולחת מייל ללא הקבצים המצורפים.

חפשו את QuickPic במרקט או באמצעות הברקוד.

8 תגובות ל-“אפליקציה לצפיה בתמונות

  1. ממש בדרן אתה אה???
    הלוואי עליך לדעת רבע מהאנגלית שאני יודע…
    אני פשוט מעדיף עברית כי זה יותר יפה לעין במכשיר.!

  2. כי אני באוניברסיטה כמעט כל היום, ואין לי זמן לזה.
    יש פה אנשים שעוד בתיכון, ומניסיון בתיכון יש זמן!!!

  3. שלום! הורדתי את האפליקציה , וקראתי למעלה שניתן להסתיר חלק מהתיקיות שרוצים ולגלות אותם שצריך.. אני רוצה לדעת רק איך עושים זאת??? תודה מראש

    • בכניסה לתוכנה, לחיצה על התפריט, הגדרות, נותנת אפשרות של רשימת תיקיות נראית, או לחילופין רשימת תיקיות נסתרת.
      בשורה השניה והשלישית בהגדרות, אם אני זוכר נכון.

  4. תודה על התגובה! הוספתי תיקיה מסוימת לרשימה והיא מופיעה עם סימן כמו פח מיחזור ,ואם אני רוצה להחזיר אותה -אין לי אפשרות..למה?

להשאיר תגובה

