עדכון לאפליקציית gmail – כולל ממשק עברי

האם נוכל לראות בעדכון הgmail שכולל ממשק עברי, רמז על ממשק עברי כולל מבית גוגל?

ימים יגידו.

בכל מקרה, אפליקציית הgmail שקבלה עדכון הלילה כוללת ממשק עברי.

כל שתדרשו זה להגדיר אזור hebrew בעזרת morelocale2.

17 תגובות ל-“עדכון לאפליקציית gmail – כולל ממשק עברי

    • אני מאמין שהגדרת local אחר – יתן לך את השפה של אותו מיקום.

  1. ברור לי שאם אני אגדיר לוקל אחר זה יתן לי בשפה אחרת.
    אבל אז כל החדשות והכל יהיו באנגלית.
    אין אופציה של שינוי שפת הממשק אני מבין…

    • לדעתי, זה בלתי אפשרי.
      אולי אכתוב פוסט שמסביר את זה.
      זה לא מדוייק בלתי אפשרי, בלתי אפשרי בדרך קונבנציונלית. רק אם תערוך את הapk של הgmail ותסיר משם את העברית.

    • אמור להופיע לך עדכון במרקט.
      מעבר לכך, להגדיר local hebrew בעזרת morelocale2.

  2. מצטער על הדאבל, ההודעה נשלחה לי בטעות!!
    אין לי שום עדכון לג'ימייל במרקט (ובכלל הג'ימייל לא מופיע ברשימת האפליקציות המותקנות)
    אפילו שהוא קיים ואני משתמש בו.
    רעיונות?
    אם זה משנה אני עם מיילסטון 2.1 רום של סלקום.

  3. עשיתי את העידכון אבל עדיין בתיבת הודעות מופיע לי הודעות עם עברית הפוכה

    איך פותרים את זה ?

  4. לא ברור לי עדיין איפה אני משנה את העברית !!!
    ואיך אני יודע שהגרסה של ה- gmail שלי היא העדכנית ביותר ?

  5. אם יש לי גלקסי שקניתי מאורנג' והוא כבר מוגדר על עברית וכל האפליקציות האחרות בעברית אני צריך את .morelocale2?
    כי למרות העדכון זה עדיין באנגלית אצלי.
    תודה.

  6. הצילו.. התקנתי את הקישור לעיל דרך הרקוברי נעלם גם הgmail הישן ואין חדש. משתמש ביררו ומנסה לסבול עוד חודש עד שיגיעו מכשירי הליבה הכפולה.
    תודה מראש

להשאיר תגובה

