סקירת וידאו: motorola atrix

סקירת וידאו למוטורולה atrix.

המכשיר באדיבות Vmobile.

הסקירה נעשתה על ידי TGspot.

9 תגובות ל-“סקירת וידאו: motorola atrix

  1. האמת לא מרשים כמו שחשבתית לא עובד מהר יותר מהנקסוס 1 שיש לי. אולי היתרון הוא רק במשחקים.

  2. ממשק פשוט נוראי
    זה גם נראה לי ממש מעצבן ששם החברה רשום כל הזמן איפה שצריך להיות נוטפיקיישן.
    אני צריך כל פעם שאני מקבל SMS להיזכר שאני בפלאפון ימך שמם

  3. תשתמשו קצת ותבינו, הוא עובד פי 2 יותר מהר מהנקסוס אס, המכשיר הכי טוב שהיה לי.
    לגבי הלאנצ'ר לוקח 3 שניות להחליף.

  4. סופסוף הצלחתי להריץ את תיקוני העברית על האטריקס שלי. רציתי לשתף במדריך קצר, אבל ראיתי שאין פורום אטריקס עדיין… אז בקיצור – צריך להוריד את כל קבצי הdeodexed מהxda-developers, ואז להשתמש בגרסא הקודמת של סקריפט התיקון, שמאפשר עבודה בoffline, לערוך את הframework.jar, ואז לדחוף למכשיר – והכל בגלל שאין recovery פתוח למכשיר.
    אגב – הרבה יותר מהיר מהנקסוס, והfingerprint reader? להיט בעיניי 🙂 אגב, ההודעה הנ"ל נכתבה באטריקס 🙂

להשאיר תגובה

