כנס אנדרואיד ישראל

מאת: ליאב כפיר

בשבוע הבא בתל אביב, יתקיים כנס אנדרואיד ישראל, במכללת אפקה להנדסה.

מכללת אפקה תארח את הכנס, אשר יתקיים בחסות חברת PassCall, שהיא פלטפורמת אינטרנט נייד וספק שירות המובילה בתעשייה במשך יותר מ 12 שנים.

בנוסף לפרזנטציה הרגילה, תתקיים תחרות בין יישומים של סטודנטים ממכללת אפקה, אשר יוצגו במפגש מפתחי אפליקציות בסביבת אנדרואיד למכשירים ניידים.
מפגש מפתחי אפליקציות בסביבת אנדרואיד, מערכת ההפעלה של גוגל לטלפונים סלולריים, יתקיים במכללת אפקה ב-30 במרץ 2011, בשעה 18:00, באודיטוריום (מתחם הקריה, ברח' בני אפרים 218 ת"א).
במסגרת המפגש יציגו סטודנטים הלומדים בקורס "יישומים סלולריים" (מרצה: ערן אהרונסון) את הפרויקטים שביצעו (הקורס ככלל, התמקד באנדרואיד).

אג'נדה:

18:00 – התכנסות ונטוורקיניג

18:30 – הכרה והצגת הסטודנטים בתחרות יישומי הסטודנטים של מכללת אפקה

18:40 – Exent's Approch to Multi Screen Gaming (איתי נוה, ה-CTO)

19:05 – Xperia (מיקי ברקה – מנכ"ל ברס אלקטרה, נציג סוני אריקסון בישראל)

19:02 – הפסקה

20:00 – Monetiizng Apps – שוק סקירה, אתגרים והזדמנויות. (תמר שחר, מנכ"ל App Suite – קבוצת לוגיה)

20:15 – הצבעה והכרזה על היישום הכי טוב בתחרות הסטודנטים ממכללת אפקה.

5 תגובות ל-“כנס אנדרואיד ישראל

  1. אני מזהיר את כולם מ"כנסים" מסוג זה.
    דוחפים את כולם לחדר ומפמפמים להם תוכן שיווקי.
    יש לי נסיון רב עם מארגני ה"כנס" הזה, שארגנו את ה- "כנסים" הקודמים וגזרו קופון שמן על חשבון הקהילה.

  2. לא ממש… זה כנס שמתרכז בפיתוח אפליקציות, ובהצגת הדברים החדשים בשוק.
    זה לא כנס של HTC או סמסונג, או משהו…

  3. זה כנס שיווקי של חברת פסקל וחבל שאתה מוליך שולל את הקהילה.

    ליאב, האם אתה יודע בוודאות שחברת פסקל לא שילמה למארגני (או יותר נכון "מארגן") הכנס כדי לקיים אותו?
    שאני אומר "שילמה" אני מתכוון לא את מימון הכסף, אלה שכר עבור ארגון כנס אנדרואיד.

    חבל שבחור כמוך שכל כך אהוד בקהילה נופל למלכודות האלה. אם הייתי אתה הייתי מוריד את הכתבה הזאת והולך לברר את הנושא לפני שאני מוכר את השם שלי בשביל שמישהו אחר ירוויח כסף על חשבון הקהילה.

  4. אני סטודנט במכללה… זה לא הכנס הראשון שהם עושים לאנדרואיד.
    סה"כ מזמין אנשים לראות, להתרשם מהפיתוחים של הסטודנטים, וכל זאת כדי להגביר את קהילת המפתחים הישראלים.

    אני לא מנסה חלילה לפרסם את החברה שממנת את הכיבוד…

    אגב הדוברים בכנס הזה – הם כל אחד מחברה אחרת.

  5. אסף אני מצטער להרוס את תאוריות הקונספירציה שלך.
    בתור מי שהעביר את קורס יישומי סלולר באפקה והיה חלק מתכנון התוכנית – פסקול למעט היותם תומך אדיב לא השפיעו, לא מרצים וכמובן החומר המועבר הינו להעשרת אנשי קהילת האנדרואיד.
    כדאי לבדוק את העובדות לפני שמלכלכים סתם על אוסף גדול של אנשים שעושים הכל בהתנדבות כולל אפקה שתרמו את המקום ללא תמורה.

להשאיר תגובה

