הקראת מסרונים בעברית

אפליקציית הקראת מסרונים בעברית עלתה למרקט.

בזמן נהיגה התוכנה תקריא בעברית את הודעות הsms שקיבלתם.

ניתן להגדיר שיוקרא באופן אוטומטי או רק לאחר אישור הקראה.

הקראת המסרונים תהיה בזמן נהיגה – בזמן חיבור לדיבורית, או לבחירתכם באופן קבוע, או לעולם לא, כמובן.

חפשו את VoiceSMS במרקט, או באמצעות הברקוד.

14 תגובות ל-“הקראת מסרונים בעברית

  1. עובד לי, אבל לא תמיד קופץ המסך של ההקראה. צריך לפתוח מה-notifications, ללחוץ back, ואז זה עובד. נחמד לאללה..

  2. זה אדיר ברמות. רק שמחקתי אותה בגלל הבאגים הרבים.
    אני בטוח שבגרסה הבאה הבאגים יתוקנו וזה הולך להצליח מאוד.
    לא ידוע עם זה קשור אבל שניסתי לשלוח את ההודעה הזאת קיבלתי קריסה
    "בוא נראה אם אני יודע אנגלית I speak english‬"

  3. אני רוצה את הקול של סיוון אבל כתוב Sivan(soon). הם תמיד מאחרות. זה לא יאמן אה…

  4. למי שלא עובד:
    ייתכן מאוד שאתם לא מחוברים לאינטרנט,
    התוכנה עובדת עם אינטרנט בלבד!

  5. לא עובד,אני מחובר עם אינטרנט וזה בכלל לא עובד,אפשר מדריך לזה בבקשה?

  6. מגניב לאללה. יש רק בעייה קטנה: אם בהודעה יש עברית ואנגלית הוא מקריא רק את העברית.

  7. שלחתי הודעה ממכשיר אחר בזמן שאני נוסע, והGPS דולק, וזה לא עבד..
    מישהו ניסה להפעיל את מצב "בזמן נסיעה בלבד"? איך זה אמור לעבוד בכלל?

    אני אנסה לראות אם הקראה בכל אסמס עובד אצלי..

  8. עובד נהדר!!!!
    לא מבין איך יש כל כך הרבה ביקורות שליליות
    חבל שאי אפשר להקריא הודעות ישנות זה עובד רק על הודעות חדשות

להשאיר תגובה

