התחדשתי בxperia arc

תודה למברכים.

ותודה לmaydans1 מהפורום.

15 תגובות ל-“התחדשתי בxperia arc

  1. תתחדש, אבל… אתה לא חושב שהידיעה על כך קצת מיותרת? בתור כתבה\כותרת שלמה?
    אלא אם אתה מפתח ואתה מודיע על כך שמעתה והלאה אתה הולך לפתח למכשיר הנ"ל אני לא רואה צורך לפרסם שקנית מכשיר חדש בתור פוסט שלם בבלוג.

  2. אופק, אין צורך להתעצבן… הוא סה"כ מבסטוח מהמכשיר המדהים הזה…
    אני גם מחזיק אחד ביד שלי… בהחלט שווה את הפירסום 😛

  3. נשמח לסרטון (ביקורת) ובעברית >< לא כמו הישראלים המתלהבים שמדברין באנגלית עקומה.

  4. תתחדש, בא לך סקירה קטנטונת לפחות להראות מה שווה המסך LED שלהם.
    ואתה לא מתכוון לזנוח את הDHD נכון??

  5. אני חייב לציין שאף על פי שאין לי בעיה עם זה (להפך משהו רוצה פרסומת בבלוג שלי?)
    זה קצת נשמע פרסומי… (אני מאמין לך שלא אבל תכלס לכתוב בבלוג את המוכר ולתת קישור…)
    mayadnas – רוצה פרסומת בבלוג שלי בעד איזה Xperia Play? חחחח הלוואי!

  6. אני בטוח בזה שבעל הבלוג שילם על המכשיר, ואם הוא שמח מהשירות והמחיר למה שלא יפרסם ויעזור לאנשים נוספים?

  7. בוודאי שכן!
    זה רק מראה שהמוכר ישר והקונה מרוצה. ושיהיה לשניהם בהצלחה.

    תתחדש.

  8. תהיה לכם בקרוב מאוד סקירה מקיפה בקומבינטור גם על ה-Arc וגם על ה-Desire S, Ericsson Play, נקסוס S ו-Dell Venue…
    בקיצור הרבה הפתעות 🙂

  9. כמה שאני אוהב את האתר הזה , דברים מהסוג הזה מוריד מהערך של האתר , זה נראה לא מקצועי , הוא מבסוט שקיבל את הטלפון אין שום בעיה , אבל לפרסם בצורה כזאת זה ממש לא מקצועי.

  10. תפסיקו לקשקש שטויות ותפרגנו לבן אדם על הצעצוע החדש, כל כך קשה ?
    מה פשר צרות העין הלא מובנת הזאת ?

להשאיר תגובה

