החלפת חשבון גוגל ללא איפוס המכשיר

נתקלתי בזה ללא כוונה, אין לי שמץ אם זה עובד בכל מכשיר, אצלי בarc זה קורה.

החלפת הקובץ framework-res.apk בתיקיית system/framework מוחק את נתוני החשבונות, כולל במרקט, ומאפשר הגדרת חשבון חדש ללא מחיקת יתר הנתונים במכשיר.

אז אם יש לכם מכשיר עם רוט, ואתם רוצים להחליף חשבון גוגל משום מה, (מכירת מכשיר או כל סיבה אחרת), השתמשו בroot explorer, העתיקו את framework-res.apk לכרטיס הזכרון, והחזירו אותו למקומות. אל תשכחו בדרך להעתיקו לזכרון המכשיר ולתת הרשאות rw-r-r.

8 תגובות ל-“החלפת חשבון גוגל ללא איפוס המכשיר

  1. קודם כל תודה ,
    קצת הברות :
    – החלפת הקובץ framework-res.apk במה ?
    – אפשר קישור למדריך ?
    – מחיקת קבצי הנתונים של ג'מייל,מארקט וגוגל טוק ע"פ מקורות ברשת עושה את אותה עבודה , שווה ניסוי.

    • אין לי קישור למדריך, אצטרך ליצור כזה.
      החלפה של אותו קובץ בעצמו, פשוט להעתיק אותו החוצה ולהחזיר אותו פנימה.
      אני מאמין שהחלפה של קבצי החשבון גם עושה את העבודה, רק שאין לי מושג אם הוצאה והחזרה של אותו קובץ תרסט את הנתונים.

  2. כשניסיתי לעשות move לקובץ מה-sdcard בחזרה לתיקיה המקורית הוא אמר לי שה-system הוא read only.

  3. בזמנו נתקלתי בזה בקפטיבייט אבל לא תמיד זה היה קורה.זה היה קורה פעם בכמה פעמים

להשאיר תגובה

