מי מפחד מbootloader נעול?

ראיתי בכמה בלוגים ואתרים שהביאו את הידיעה המרעישה (כבר די מזמן) על כך שהבוטלאודר בhtc sensation יהיה נעול.

החרו החזיקו אחריהם כמה משתמשים בפורומים, בשאלה "האם עדיין כדאי לרכוש את הסנסיישן מכיון שהבוטלאודר שלו נעול".

ורק אני לא מבין?

עד היום, ותקנו אותי אם אני טועה, כל המכשירים שיצאו מבית htc הגיעו עם בוטלאודר נעול. זה נתון אחד, והנתון הנוסף, (גם כאן תקנו אותי אם אני טועה), לכל המכשירים שיצאו מבית htc נמצאה הדרך לפתוח את הבוטלאודר.

במידה והנתונים נכונים, את מי בדיוק מטרידה העובדה שהבוטלאודר של הסנסיישן נעול?

אני מציע להשאיר את החשש מבוטלאודר נעול לצרכני מוטורולה… 😉

11 תגובות ל-“מי מפחד מbootloader נעול?

  1. מסכים, לHTC היה בעיקרון תמיד בוטלאודר נעול חוץ מהנקסוס שזה רק מיוצר על ידהם ובעיקרון זה גוגל.

  2. ועד כמה שאני יודע אף אחד עוד לא פתח את הבוטלואדר לדיזייר אס גם כן.
    מכשיר שזמין ממרץ ואנחנו חודשיים וחצי אחרי.

    • לגבי הדיזייר אס, לא יודע אם פתחו לו את הבוט, אבל ניתן לעשות בו הכל אחרי s-off.

  3. האמת רן, הגזמתי קצת כשכתבתי גורף על כל המכשירים של htc,רוח הדברים הן, שכשיש מכשיר "להיט" יש לו מספיק מפתחים שיתחרו על מי ראשון פותח לו את הבוט.
    הבעיה מתחילה במכשירים שהם לא פופולריים דיים בקרב האצולה.

  4. כן, אבל אין S-off בלי xtc clip וזה כבר ממש לא משהו שיש לכולנו בבית.
    האם נחזור לשנות ה-90 של הלחמות וכו' או פשוט נקנה גלקסי אס 2?

  5. אם אני לא טועה למכשירים של HTC עד עכשיו היו בוטלאודרים חתומים אבל לא נעולים,נעול זה כמו של ה ATRIX למשל…זה לא מאפשר שינוי של הקרנל אפילו.

  6. הפוך, הם היו עם בוט לודר נעול – אבל לא מוצפן. מוטורולה לדוגמא מגבילים את המכשירים ברמת הנעילה וההצפנה (רמה 6), זה בערך נועל את כל המכשירים שלהם לגמרי. HTC יתנו יד למשתמשים, אני לא יתפלא עם אחרי חודש יצא לרשת איזה רדיו לא מוצפן שיאפשר פריצה של ה DESIRE HD2 – או בשמו האחר SEANSATION.

  7. לדעתי זה די מבאס שהם נועלים את המכשיר שלהם, זה בדיוק כמו שבזמנו חברות הסלולר שמו קוד בכדי שלא נוכל לשים SIM אחר

    כמו שאומרים, כשר אבל מסריח 🙂

  8. מבאס רצח ,
    בוטלואדר נעול = iOS , בדיוק אותו דבר ,איפשר לעשות איתו כלום . מערכת הפעלה אחת וזהו .
    תתקנו אותי אם אני טועה (?)

  9. נכון, כל המכשירים של HTC באים עם BOOTLOADER נעול. וזו הסיבה שלי מדוע אני לא נוגע בהם עם מקל.

    ברור שכל "מגבלת" תוכנה ניתנת לעקיפה, אבל אני לא מוכן לקחת חלק במשחק החתול-ועכבר של HTC כשמסביב יש כל כך הרבה יצרניות אחרות לבחור מהן. רק חרם צרכנים על HTC יוכל להוביל לשינוי במדיניות הגן-הסגור שלהם. זה לא מתאים לרוח "הקוד החופשי" של אנדרואיד (שאני מסכים, הולך והופך יותר ויותר למדיניות סגורה, וחבל. אולי בעתיד Meego יסתמן כאלטרנטיבה אפשרית).

כתיבת תגובה

