תוכנת סינכרון עם האאוטלוק Android-Sync

הפוסט המקורי עלה לפני כשנה וחודש.

ראיתי שלא מעט מחפשים את האפשרות לסנכרן את האנדרואיד עם האאוטלוק לא דרך ג'ימייל, שבתי ובדקתי את מצב התוכנה.

היא עדיין חינמית, היא עדיין בבטא, והיא מתפקדת מעולה!!!

סיבה טובה להקפצת הפוסט, הרי הוא לפניכם:

לאחר שעלה הפוסט על תוכנות סינכרון אנדרואיד לאאוטלוק – תוכנות בתשלום, הגיב משתמש בשם שני והמליץ על תוכנה חינמית, עדיין בבטא אבל עובדת מושלם.

ניסיתי אותה, והרי היא לפניכם. זה הזמן גם לומר לו תודה.

בהגדרות התוכנה תמצאו אופציית סינכרון אוטומטי בחיבור למחשב, כמו כן הגדרת התיקיות באאוטלוק, אם תרצו לסנכרן לתיקיית אנשי הקשר – ברירת המחדל, או לתיקיה חדשה שתפתח בשם אנדרואיד.

יש גם קצת עברית בתוכנה כפי שתוכלו לראות בתמונות. לא רלוונטי.

לאתר התוכנה ולהורדה הקליקו כאן. התמונות לקוחות מגירסה ישנה.

19 תגובות ל-“תוכנת סינכרון עם האאוטלוק Android-Sync

  1. אוף,

    יש לי בעיה עם העברית בתוכנה.

    אני משתמש ב-office 2010 עם windows 7

    עוד מישהו נתקל בבעיה (סימני שאלה במקום אותיות בעברית)?

  2. אני גם עם וינדוס 7 ואופיס 2010, ואין לי שום בעיה.
    בכל מקרה, לא אמורה להפריע לך העובדה שאתה רואה בתוכנה ריבועים במקום אותיות עבריות, ראה בתמונות שהעליתי מה מאחורי הריבועים, והיא אמורה לסנכרן.

  3. סתם לידיעה,
    לגוגל יש תוכנה חינמית שמסנכרנת קלנדר של אאוטלוק עם גוגל קלנדר
    אני משתמש בה היא אחלה בחלה!

  4. ב XP SP3 בזמן חיבור המכשיר למחשב, מתקבלת הודעת שגיאה שקשורה ל ADB.
    רעיון ?

  5. הבעיה היא שאני רואה סימני שאלה במקום האותיות והוא גם מסנכרן את זה הלאה למכשיר כך שאין לי עברית גם בפלאפון.

    שלחתי הודעה למפתח, נראה אם יהיה עדכון בקרוב

  6. משום מה בחלונות 7, הצלחתי להתחבר, אך לא מסתנכן לי כלום!
    אני מקבל הודעה שהסנכרון הצליח וזהו, כלום לא מסתנכרן.

    • סינכרנת מהמכשיר לאאוטלוק או להיפך?
      בדקת שלא נוצרה תיקיה חדשה באאוטלוק?

  7. יש לי וינדוס VISTA 64 BIT ואני מנסה לסנכרן על MILESTONE גירסת תוכנה 2.1-UPDATE 1
    והוא רושם שהוא מסנכרן לי את המכשיר, אך אין לי מושג עם מה. בכל מקרה בגוגל בסוף זה מופיע פעם עם סימני שאלה במקום עברית ופעם כמו שצריך. לא יודע מה לעשות.
    וגבי שינוי ההגדרות בתוכנה, ברגע שאני מנסה לשנות ולוחץ SAVE קופצת לי הודעת השגיאה הבאה :
    "
    access violation at address 00404994 access violation in module 'android-sync.exe' write of address 02eaf104
    "חיפשתי בגוגל ואין ממצאים לדבר, מישהו יוכל לעזור?
    אני מנסה לסנכרן את המכשיר עם האווטלוק, פשוט לא מצליח לי .
    תודה

  8. ניסיתי לסנכרן את האוטלוק ען גוגל מייל בשביל להשתמש ביומן שבמיילסטון (יצרתי קובץ ויבאתי אותו לגוגל) ועכשיו הכל בג'יבריש. יש עצות?

    • אין לי מושג.
      אצלי זה עובד מעולה עם ווינדוס 7, אחרים דיווחו על תקלות.

  9. אני עובד עם התוכנה והיא עובדת בסדר אצלי ( סמסומג גלגסי )
    חבל שאין סנכרון גם למשימות

  10. לבעלי גלאקסי יש תוכנה בעברית שנקראת Samsung Kies
    מסנכרנת מול האוטלוק וגוגל

    כמו כן התוכנה חינמית

  11. אני ניסיתי מספר רב של תוכנות לסנכרון אנדרואיד ישירות עם אאוטלוק כולל את התוכנה המוצעת ועוד תוכנות שקניתי בתשלום.
    אני ממליץ בחום רב להשתמש ב myphone Explores שמודידים אותה מהאתר
    http://www.fjsoft.at/en/
    היא מתפקדת מעולה, נותנת חיווי ברור לגבי כל שינוי שנדרש לבצע, מהירה וידידותית, מאפשרת סנכרון עם כבל או שן כחולה או WIFI
    לדעתי כרגע היא הטובה ביותר שיש ברשת.

    בהצלחה.

  12. מצטרף לכתוב מעלי – בדקתי לא מעט תוכנות כאלה. הטובה ביותר לטעמי היא MyPhoneExplorer. מתחברת לטלפון ב-USB, BLUETOOTH או WIFI. נותנת חיווי מלא על הטלפון ומסנכרנת מול OUTLOOK אנשי קשר, לוח שנה ופתקים. היא גם מאפשרת לשלוח SMS מהמחשב דרך הטלפון וכוללת סייר קבצים. התוכנה חינמית וניתן להורידה מכאן. http://www.fjsoft.at/en

  13. לא יודע למה עושים מזה כזה עניין…
    אפשר בקלות להתקין את SunBird של Mozilla שעובדת מעולה ויש לה סנכרון מעולה עם Google Calender

להשאיר תגובה

